Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@02:07:03 GMT

قتل پسر 16 ماهه با تکان دادن شدید سرش

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۹۰۵۱

قتل پسر 16 ماهه با تکان دادن شدید سرش

پرستاری که سر پسر 16 ماهه را به شدت تکان داده و باعث خونریزی مغزی اش شده بوده به جرم قتل بازداشت شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، متهم " آماندا والدر" 31 ساله محکوم شده که در هنگام نگهداری از پسری 16 ماهه از سر عصبانیت به حدی شدید او را تکان داده که پسر بچه بر اثر خونریزی شدید جان سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اطلاعات پلیس مینه سوتای امریکا با بیهوش شدن کودک و انتقالش به بیمارستان تحقیقات آغاز و با تائید پزشکان روشن شد که قربانی بر اثر ضربه وارده جان سپرده است.
این پرستار قاتل پس از دستگیری ادعا کرد که هیچ اطلاعی نداشته که تکان دادن می تواند باعث مرگ کودک شود اما به گفته کارآگاهان پلیس هر پرستار به خوبی می داند که تکان دادن می تواند برای هر کودک خطرناک بوده و سلامتش را به خطر بیندازد. این پرستار نیز در اعترافات خود بیان کرد که پس از تکان دادن شدید پسر بچه او پس از گریه فراوان به خواب رفته و در خواب به سختی نفس کشیده و ناگهان بیهوش شده و همین موضوع او را نگران کرده و با اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک کرده است اما متاسفانه پزشکان نتوانسته اند به این پسر بچه کمک کنند و جانش را نجات دهند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تکان دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر آمارهای منتشرشده توسط اداره آمار ترکیه نشان می‌دهد مبادلات تجاری ایران و ترکیه در سه ماه نخست ۲۰۲۴ به یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون دلار رسیده است.

مبادلات تجاری دو کشور در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۶ درصدی داشته است. در سه ماهه نخست سال میلادی گذشته یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون دلار کالا بین دو کشور مبادله شده بود.

افت مبادلات تجاری دو کشور در این دوره مربوط به افت واردات ترکیه از ایران بوده است. ترکیه در ماه‌های ژانویه تا مارس سال میلادی گذشته، ۹۳۴ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود؛ این رقم با افت ۴۱ درصدی در سه‌ماهه نخست امسال به ۵۴۷ میلیون دلار رسیده است.

در عین حال صادرات ترکیه به ایران در سه‌ماهه نخست امسال با رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به ۸۱۷ میلیون دلار رسیده است. ترکیه در سه‌ماهه نخست سال قبل، ۷۰۱ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

براساس این گزارش، مبادلات تجاری ایران با این کشور در سال ۲۰۲۳ به ۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون دلار رسیده بود. ترکیه در این سال ۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون دلار کالا به ایران صادر و ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

کد خبر 6093986 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳