Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار سرلشکر  پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) و تعدادی از مسئولین ارشد این قرارگاه با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی دیدار و در خصوص تعاملات فی مابین دیدار و گفتگو کردند.

وی با تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع تصریح کرد: امیدواریم در دوره جدید وزارت دفاع همچون گذشته شاهد رشد و پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه های مختلف آمادگی رزم بویژه سایبری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با تبیین اهمیت حوزه سایبری و تهدیدات نوین در عرصه جنگ های آینده، بر لزوم توجه ویژه بخش‌های مختلف کشور و به خصوص وزارت دفاع به حوزه سایبری تاکید کرد.

امیر سرتیپ محمدرضا قرآیی آشتیانی نیز در این دیدار با مهم دانستن موضوع سایبری و تهدیدات نوین در معادلات نظامی جهان، ابراز امیدواری کرد تا با تکیه بر دانش و فنآوری‌های پیشرفته در آینده نزدیک به دستاوردهای گرانسنگی در این حوزه ها به خصوص در حوزه سایبری دست یابیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همت و تلاش مدیران متخصص صنعت دفاعی، وزارت دفاع در این سال‌ها توانسته است اقدامات ارزشمندی را در حوزه های جنگال، پهپادی، پدافندی، الکترونیک، راداری و فضایی انجام دهد.

سرتیپ آشتیانی بالندگی، پیشرفت و حرکت در لبه فناوری‌های نوین را نشانگر عمق دستیابی به دانش و علوم کاربردی و بومی جوانان ایران اسلامی دانست.

برچسب‌ها وزارت دفاع امیرسرتیپ محمدرضا آشتیانی سایبری ZDNet وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت دفاع سایبری ZDNet وزارت دفاع سایبری ZDNet وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سایبری و تهدیدات نوین حوزه سایبری وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه‌های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت‌های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت‌های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

کد خبر 6088546 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد