Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@22:17:01 GMT

دلیل قطعی ۷ ساعته گاز برخی مناطق تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۹۶۴۲

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت: با توجه به این که مصارف خانگی در تابستان پایین‌تر است، اقدامات اصلاحی در این فصل انجام می‌شود و به همین دلیل ممکن است برخی مناطق به صورت مقطعی با قطعی مواجه شویم.   شرکت گاز استان تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که دوشنبه به مدت ۷ ساعت گاز برخی مناطق تهران قطع می‌شود، بر اساس این اطلاعیه روز دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۹ صبح تا حدود ساعت ۱۶ بعد از ظهر قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سعید توکلی در گفت‌وگو با ایلنا، در این باره اظهار داشت: ما اقدامات اصلاحی از جمله تعمیرات شبکه، احتمال نیاز به تعویض شیرها، اقدامات توسعه‌ای و یا اقدامات پیشگیرانه در صورت احتمال وقوع زلزله و یا سیل را به فصل تابستان موکول می‌کنیم.    وی افزود: با توجه به این که مصارف خانگی در تابستان پایین‌تر است، اقدامات اصلاحی در این فصل انجام می‌شود و به همین دلیل ممکن است برخی مناطق به صورت مقطعی با قطعی مواجه شویم.   مدیر عامل شرکت گاز استان تهران تاکید کرد: طی چند روز گذشته اقداماتی نظیر نصب شیر‌های قطع‌کن جهت پروژه مقاوم‌سازی و مقابله با زلزله، رفع نشتی شبکه و تاسیسات، تعمیرات و توسعه شبکه را در دستور کار قرار دادیم.   وی همچنین با بیان اینکه در زمینه قطعی‌های احتمالی در هر منطقه‌ای قبلا اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد،  گفت: برخی مناطق نیز مصرف‌کنندگان جدیدی به شبکه اضافه شده‌اند که برای اتصال به شبکه مجبور به قطعی گاز در منطقه مربوطه هستیم.   توکلی یادآور شد: طی تعمیرات شبکه گاز؛ باید استاندارد‌های لازم انجام شود، بنابراین گاز را برای مدتی قطع می‌کنیم تا از آسیب و خطرات احتمالی جلوگیری بعمل آید.   وی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات جهت آمادگی برای زمستان در حال انجام است و در این رابطه پروژه‌هایی تعریف کردیم که مطابق برنامه پیش می‌رود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برخی مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه