Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:35:59 GMT

سگ گردانی در بوستان ها و اماکن عمومی تخلف محسوب می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۰۰۸۴

سگ گردانی در بوستان ها و اماکن عمومی تخلف محسوب می شود

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، "حسین بشری" با اعلام این خبر، افزود: روزانه چندین تماس در رابطه با سگ گردانی با مرکز فوریت‌های پلیس(۱۱۰) برقرار می شود که افراد در این تماس ها درخواست برخورد پلیس با سگ گردانی در بوستان ها و اماکن و معابر عمومی را دارند.

وی با تاکید بر اینکه در قانون اجازه سگ گردانی در اماکن عمومی به کسی داده نشده است، اظهار داشت: خانواده‌ها و افراد متدین نیز از این موضوع ناراحت هستند و سگ گردانی را تجاوز به حقوق خود و جامعه می‌دانند بنابراین پلیس با بر هم زنندگان نظم جامعه برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی انتظامی استان همدان ادامه داد: همچنین حضور سگ در خودرو و سک گردانی با استفاده از وسیله نقلیه نیز بر اساس قانون راهنمایی و رانندگی تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده به طور حتم از سوی عوامل راهور اعمال قانون خواهد شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان همدان خودرو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی همدان همدان خودرو فرماندهی نیروی انتظامی همدان همدان خودرو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سگ گردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود