Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@01:40:11 GMT

بهبود کیفیت منابع انسانی اولویت شهرداری است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۰۳۳۵

بهبود کیفیت منابع انسانی اولویت شهرداری است

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری، مهندس امید کریمی گفت:در طی  ماه های  گذشته در حوزه معاونت توسعه و برنامه ریزی تلاش کرده ایم با اجرای برنامه های مدون به بهبود ساختار کیفیت منابع انسانی در بدنه شهرداری بپردازیم و اعتقاد داریم که توسعه سرمایه اجتماعی در ساختار سازمانی می‌تواند منجر به ارتقا سطح خلاقیت،نو آوری،هبستگی و نیز زمینه ساز مدیریت دانش در محیط کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :قطعا با توانمند سازی کارکنان شهرداری شاهد اراعه خدمات بهتر و مناسب تر به جامعه شهروندی خواهیم  بود و این امر رضایتمندی ارباب رجوع را به دنبال دارد.
مهندس امید کریمی با ابراز تأسف از اینکه در زمان شیوع بیماری کرونا شاهد از دست دادن همکاران عزیزی در حوزه های مختلف شهرداری بوده ایم تاکید کرد:این شرایط نه تنها باعث کند شدن خدمت رسانی به جامعه شهروندی نشده است بلکه فرصت بیشتری را برای خدمت رسانی به آحاد مختلف همشهریان عزیز را فراهم آورد تا در حوزه خدمت رسانی تمام توان و امکانات خود را بسیج کنیم تا لحظه ای از امر خدمت رسانی کوتاهی نکنیم.
مهندس امید کریمی بیان داشت:با همدلی و هماهنگی که بین تمام معاونت‌ها ،سازمانهای زیرمجموعه و مناطق هشت‌گانه وجود دارد و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی چه در حوزه ستادی و چه در حوزه اجرایی پرسنل خدوم شهرداری مشغول فعالیت هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است