Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@14:46:17 GMT

ورود چند میلیون دوزی‌ واکسن‌ به کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۰۵۹۵

معاون فنی گمرک ایران گفت: یک محموله چند میلیون دوزی واکسن کرونا امشب ۱۳ شهریور و فردا ۱۴ شهریور نیز ۲ محموله دیگر وارد کشور خواهد شد. ناطقان: مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک ایران در گفتگو با رسانه ملی افزود: با واردات این واکسن‌ها، تعداد واکسن‌های وارداتی از ابتدا تاکنون به بیش از ۴۰ میلیون دز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: واکسن‌هایی که قرار است وارد شود از نوع سینوفارم چینی است که از چین و یا مبداهای دیگر وارد ایران می‌شود.
ارونقی اضافه کرد: تاکنون ۲۵ محموله واکسن سینوفارم وارد کشور شده است.
منبع: مهر برچسب ها: واردات ، واکسن کرونا ، محموله

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واردات واکسن کرونا محموله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مطابق پیش‌بینی سامانه‌های جهانی هواشناسی تمام نقاط جغرافیای ایران در ۱۰ روز آینده پذیرای باران هستند.

بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات آب (۱۳ اردیبهشت) بسیاری از نقاط کشور پذیرای سامانه بارشی و رگبار هستند. سامانه بارشی وارد شده، از شب گذشته به ایران وارد شده و تا جمعه به فعالیت ادامه خواهد داد.

بارندگی در سال آبی جدید سبب شده تا ۶۲ درصد از ذخیره سدهای ایران از آب پر شود. تمرکز این سامانه بر روی استان‌های جنوب غرب و مرکزی ایران است.

کد خبر 6095118 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت