Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، کاروان گردشگران ایرانی شامل ۱۶۰ نفر پس از مدت‌ها قطع پروازهای ناشی از محدودیت‌های کرونایی، وارد فرودگاه غازی‌پاشا-آلانیا واقع در استان آنتالیای ترکیه شده و به طور ویژه ای مورد استقبال قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای مسافربری «کیش ایر» که امروز نخستین بار به فرودگاه غازی‌پاشا-آلانیا پرواز کرد، قرار است در این مسیر هر هفته به طور دوطرفه در فصل‌های تابستان و زمستان پرواز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اکبر آکگول» مدیر عامل شرکت خدمات فروگاهی «تاو» ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی اظهار داشت: از اینکه از نخستین پرواز کیش ایر استقبال می‌کنیم، خوشحالیم. در تلاش هستیم تا مسافران ما سفر خیلی خوبی تجربه کنند. با لغو تدریجی محدودیت‌های پرواز بین کشورها شمار پروازهای خارجی ما افزایش یافته و بار دیگر شرکت‌های جدید در فهرست ما درج شده‌اند.

کد خبر 5296806

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه کیش ایر ویروس کرونا آنتالیا افغانستان ایالات متحده امریکا طالبان عراق طالبان افغانستان فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه لبنان سوریه پنجشیر جو بایدن عربستان سعودی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی

جنبش حماس از تصمیم ترکیه برای پیوستن به پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی دادگستری استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم ترکیه برای پیوستن به پرونده جاری (نسل‌کشی رژیم صهیونیستی) در دیوان بین‌المللی دادگستری که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، استقبال کرد و این اقدام را برای مردم فلسطین مهم دانست.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، در این بیانیه آمده است: تصمیمات اتخاذ شده توسط ترکیه برای مردم فلسطین که در معرض یک نسل‌کشی وحشتناک قرار گرفته‌اند، بسیار مهم است.

از سوی دیگر وزارت بازرگانی ترکیه نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که مرحله دوم اقدامات انجام شده در سطح دولتی آغاز شده و مبادلات صادراتی و وارداتی مربوط به رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

«هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه ترکیه پیش از این گفته بود که «ترکیه نیز به پرونده جاری (نسل‌کشی اسرائیل) در دیوان بین‌المللی دادگستری که توسط آفریقای جنوبی گشوده شده، خواهد پیوست.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • فرود جنگنده F ۳۵ بر روی برج العرب دبی (فیلم)
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد