Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز ۱۰ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان گزارش شد شامل ۳ مرد ۶۲، ۵۹ و ۴۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی و دیابت، ۴ مرد ۶۵، ۵۵، ۵۳ و ۲۴ ساله بدون سابقه بیماری و ۳ زن ۴۹، ۳۵ و ۳۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان، کلیوی، خونی و دیابت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، تا کنون هزار و ۸۵۳ نفر در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در زمان حاضر ۵۱۴ نفر عنوان کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۱ نفر به کرونا، قطعی است.

کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۷۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، ادامه داد: ۲۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

او بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۲۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰۴ نفر به کرونا دچار بودند.

بیشتر بخوانید

کاهش جانباختگان کرونا در بوشهر/ ۳ فوتی جدید ثبت شد گناوه هم نارنجی شد/ نیمی از بوشهر قرمز و نیمی دیگر نارنجی کرونایی هستند

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۲ هزار و ۲۳۹ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس شیوع کرونا کرونا در استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از کاهش نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در استان خبر داد. - اخبار استانها -

میثم مداحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره راهکارهای تحقق شعار سال و افزایش تولید با مشارکت مردمی، اظهار داشت: یکی از راهکارهای ما برای حقوق شعار سال، توسعه تشکلات است و در این راستا در ابتدای سال با مجموعه تشکلات، مجموعه کانون کارآفرینی که از نخبگان حوزه کارآفرینی هستند و همچنین مراکز چهارگانه مشاوره کارآفرینی جلسه‌ای را برگزار کردیم.

وی افزود: تشکلات از دل مردم هستند و در آن جلسه قرار شد مطالبات و راهکار‌هایشان را استخراج و به ما اعلام کنند تا بتوانیم در جهش تولید گام موثری برداریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره ضرورت تنظیم روابط کار، خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم دعوای و مراجع حل اختلاف را ساماندهی و فرآیندها را اصلاح کنیم به شکلی که منجر به کاهش زمان رسیدگی شود، باعث خواهد شد که مجموعه کار و تولید که از دو رکن اساسی کارفرما و کارگر تشکیل شده، کنترل به حواشی بپردازند و می‌توانند در زمینه جهش تولید کمک مؤثرتری انجام دهد و این دو راهکاری است که برای جهش تولید برنامه‌ریزی شده و انشالله محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام شده در زمینه گزارش بهداشت در جامعه کارگری استان اشاره کرده و گفت: بر اساس قانون کار یکی از رسالت‌های ما حفظ و صیانت از نیروی کار است و بر همین اساس ما توسعه ایستگاه‌های بهگر، خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای صنعتی را داشتیم.

مداحی در ادامه گفت: خوشبختانه سال گذشته در ایجاد خانه‌های بهداشت کارگری و ایستگاه‌های بهگر رشد 300 درصدی داشتیم که می‌تواند پایش سلامت کارگران هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور گسترش بهداشت در جامعه کارگری انتخاب کارفرمای سلامت‌محور را داشتیم که ان‌شالله در جشنواره امتنان امسال از آنها تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنانش درباره نرخ بیکاری استان در سال گذشته گفت: هنوز مرکز آمار سرجمع نرخ بیکاری کلیه فصول را اعلام نکرده و ما نرخ بیکاری را به صورت فصل به فصل داریم اما آنچه که مشخص است نرخ بیکاری در سال 1402 تک‌رقمی بوده و این امر موجب افتخار است.

وی ادامه داد: بیش از 10 سال است که رخ بیکاری ما دو رقمی بود اما سال گذشته این نرخ تک رقمی و کاهش بود.

مداحی تاکید کرد: ما بر اساس زیست‌بوم ملی اشتغال برنامه‌ریزی انجام دادیم تا روند کاهشی نرخ بیکاری در سال جاری ادامه داشته باشد؛ زیست‌بوم ملی اشتغال 10 مولفه در مباحث آموزش، تامین مالی و غیره دارد و ما از این طریق برای کاهش نرخ بیکاری در حال تلاش هستیم و امیدواریم که همه دستگاه‌های اجرایی با تعهداتی که دارند، بتوانند این مهم را ادامه دهند.

انتهای پیام/170/.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • هیچ مورد فوتی ناشی از مالاریا به ثبت نرسید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی