Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع هر سال تحصیلی جدید مراکز آموزشی دغدغه‌های زیادی پیدا می‌کنند. از زمانی‌که کرونا بر همه صنایع سایه انداخته، دغدغه مدیران آموزشی با شروع هر سال تحصیلی چند برابر می‌شود.

 

 

چطور امتحان بی دردسر برگزار کنیم؟

برای تصحیح آزمون‌ها چقدر باید زمان بگذاریم؟

چطور جلوی تقلب را بگیریم؟

این‌ها فقط بخشی از دغدغه‌های مراکز آموزشی است که فقط با برگزاری آزمون آنلاین قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هنوز هم مشکل پاربرجاست، از چه سرویسی باید استفاده کنیم که هم پایدار باشد، هم امکانات لازم برای برگزاری آزمون را در اختبارمان قرار دهد؟

این‌جاست که پای سایت آزمون آنلاین پرس‌لاین به میان می‌آید. پرس‌لاین به عنوان یکی از معتبرترین آزمون سازهای آنلاین توانسته اعتماد مدارس، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها را جلب کند و یکی از بهترین سرویس‌های ساخت آزمون را ارائه کند.

---

اما چرا باید شما هم از پرس‌لاین برای برگزاری و ساخت آزمون آنلاین خود استفاده کنید؟

1.    پرس‌لاین نرم‌افزاری پایدار، بهینه و ساده است

اگر از پرس‌لاین در آزمون‌های قبلی خود استفاده نکرده باشید شاید با این اعتراض‌ها از طرف آزمون‌دهندگان در آزمون‌های پیشین خود مواجه شده باشید:

-       «پاسخ سوالات من به درستی در سامانه ثبت نشده‌اند!»

-       «نام کاربری و رمز ورودم را هرچه وارد کردم نتوانستم وارد شوم و زمان آزمون تمام شد!»

اگر شما هم با چنین مشکلاتی دست‌وپنجه نرم کرده‌اید و نهایتا مجبور شده‌اید برای اطمینان از پایداری سیستم و برگزاری صحیح امتحانات از راه‌های میان‌بر استفاده کنید حتما باید آزمون‌سازتان را تغییر دهید و با پرس‌لاین کار کنید چرا که تجربه چندین ساله پرس‌لاین به حدی برای دیگر کسب‌وکارها قانع‌کننده بوده که هر روز به تعداد مشتریانش اضافه می‌شود.

---

 ایجاد نرم‌افزاری پایدار و بهینه که در عین حال استفاده از آن ساده هم باشد از جمله مواردی است که تمام کاربران پرس‌لاین در استفاده از آزمون ساز، نرم‌افزار پرسشنامه رایگان، نظرسنجی ساز یا فرم‌ساز به آن اشاره کرده‌اند.

2.    پرس‌لاین امکانات بیشمار رایگان و پیشرفته برای ساخت آزمون آنلاین دارد

فرض کنید می‌خواهید آزمون آنلاین خود را همزمان برای هزاران شرکت‌کننده برگزار کنید یا از همه آزمون‌دهنده‌ها فیلم و عکس دریافت کنید، زمان خاص ورود و خروج برای آزمون مشخص کنید، در زمان مشخص شده آزمون را به اتمام برسانید، سوالات و گزینه‌های سوال‌ها را برای همه تصادفی نشان دهید، نگران تصحیح آزمون نباشید و سیستم به صورت خودکار پاسخنامه را برای آزمون دهندگان ارسال کند و آزمون زبان انگلیسی، ترکی، اسپانیولی یا عربی و روسی برگزار کنید.

بسیاری از این امکانات را می‌توانید به رایگان یا با تخفیف ویژه در پرس‌لاین داشته باشید و از آن استفاده کنید. امکانات دیگر و پیشرفته‌تری هم هستند که می‌توانید با تخفیف ویژه مراکز آموزشی از آن‌ها بهره‌مند شوید تا آزمونی کامل برگزار کنید.

3.    پرس‌لاین پشتیبانی فعال، پویا و توانایی دارد

ممکن است نیاز به امکانات خاص و پیچیده‌تری برای برگزاری آزمون‌های خود داشته باشید. پشتیبانی و خدمات پرس‌لاین زبان‌زد همه کاربران است چرا که با دقت همه سوالات شما پاسخ داده می‌شود و مشکلات احتمالی‌تان را می‌توانید برطرف کنید.

4.    ساخت آزمون با پرس‌لاین راحت و بی‌دردسر است

فقط با چند حرکت ساده موس آزمون آنلاین خود را می‌توانید بسازید!

---

 

سوالات آزمون آنلاین خود را به راحتی و فقط با کشیدن هر نوع سوال و رها کردن آن‌ها طراحی کنید. برایشان شرط بگذارید و امتیاز تعیین کنید تا پس از اتمام زمان آزمون، نتیجه آن به آزمون‌دهنده نمایش داده شود. کلید آزمون را هم تکمیل کنید تا او پاسخ‌های صحیح را ببیند.

پس از طراحی آزمون آنلاین و تنظیم ساعت و زمان پاسخدهی، می‌توانید لینک شرکت در آزمون را برای شرکت‌دهندگان بفرستید. سامانه آزمون‌ساز پرس‌لاین خیالتان را بابت همه چیز راحت می‌کند.

به کمک کلید آزمون، در لحظه اتمام آزمون یا بلافاصله پس از هر سوال، پاسخ صحیح را به آزمون دهنده نشان دهید و نهایتا پس از پایان زمان امتحان نتایج امتحان آنلاین گروه درسی خود را در قالب نمودار، جدول و پای و چارت مشاهده کنید و آن ها را با دیگر گروه‌ها مقایسه کنید.

5.    با پرس‌لاین همه کارها را سریع‌تر و با هزینه کمتر پیش خواهید برد

فرض کنید معلمی قرار باشد بدون دسترسی به پرس‌لاین آزمون آنلاین برگزار کند. احتمالا مجبور است سوالات را روی کاغذ بنویسد، از آن‌ها عکس بگیرد و در ساعتی مقرر برای دانش‌آموزان بفرستد.

حالا تازه وقت آن می‌رسد که معلم یکی یکی آزمون‌ها را تصحیح کند و حواسش هم باشد هیچ تصویری پاک نشود یا جا نیفتد.

این در حالی‌است که با پرس‌لاین هیچ ‌یک از این دردسرها را نخواهید داشت. در عرض چند دقیقه آزمون را می‌سازید و برای دانش‌آموزان ارسال می‌کنید. نهایتا هم به کمک جدول نمودارها نمره هر گروه را می‎‌بینید.

نتیجه بحث

فراموش نکنید که پرس‌ لاین به شما تخفیف ویژه برگزاری آزمون آنلاین اعطا می‌کند و همواره می‌توانید با بخش پشتیبانی آن‌ها در ارتباط باشید.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برگزاری آزمون پرس لاین ساخت آزمون آزمون ساز آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

موسوی خطیر با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه‌ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سال‌های آینده است، گفت: نخستین اقدام برای این منظور، افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در نمرات نهایی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه شواهد نشان‌دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر می‌کند و از اضطراب آنها می‌کاهد، افزود: یکی از راهبرد‌های موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیشتر کردن تعداد نوبت‌های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با هوشمند کردن آزمون‌های سراسری، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده