Web Analytics Made Easy - Statcounter

انسیه خزعلی گفت: آسیب پذیر بودن زنان سرپرست خانوار تعبیر خوبی نیست کمااینکه برخی از این زنان مراقب زندگی خود و فرزندان و گاه پدر و مادر خود هستند و نمی گذارند آسیبی به آنان برسد

به گزارش برنا؛ انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان وخانواده گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در اولویت دولت است

او افزود: شنیدن مطالبات زنان سرپرست خانوار ما را در درک بیشتر مسئولیت سنگینی که بر عهده داریم یاری می کند و این موضوع دولت و ما را موظف به پوشش نیازهای این زنان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی تاکید کرد: تعداد زنان سرپرست خانوار در تمام دنیا به دلیل آسیب های اجتماعی و مشکلات زیاد رو به فزونی است که کشور ما هم از این قاعده مستثنا نیست.

 معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان وخانواده گفت: البته آسیب پذیر بودن زنان سرپرست خانوار تعبیر خوبی نیست کمااینکه برخی از این زنان مراقب زندگی خود و فرزندان و گاه پدر و مادر خود هستند و نمی گذارند آسیبی به آنان برسد اما در مواردی مشکلات زیاد باعث آسیب پذیر شدن آنان می شود.  

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون زنان دولت پوشش آسیب های اجتماعی مشکلات پدر و مادر خزعلی توانمندسازی زنان زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسیه خزعلی سمت جنجالی را نپذیرفت: وقت ندارم!

انسیه خزعلی حکم رئیس دانشگاه تهران را نپذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ در مراسم گشایش دانشکده خانواده رئیس دانشگاه حکم عضو هیات علمی وابسته را به خانم دکتر خزعلی اعطا کرد، ولی ایشان حکم را نپذیرفت و اظهار داشت مسئولیتی که نتوانم برای آن وقت گذاری لازم را داشته باشم، نمی‌پذیرم.

دیگر خبرها

  • انسیه خزعلی سمت جنجالی را نپذیرفت: وقت ندارم!
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات