Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اجرای طرح های بزرگ در سال جاری را نویدبخش آغاز طرح های بزرگ اقتصادی در استان کرمان دانست و گفت: برآورد این است این طرح ها در مجموع بین ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای سرمایه گذاری نیاز دارند.

دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" امروز ۱۳ شهریورماه در نشست مشترک با مدیرعامل و معاونان بانک صادرات در حاشیه معرفی سرپرست جدید شعب بانک صادرات استان کرمان اظهار کرد: فعالیت های بانک صادرات در کرمان همگام با اقدامات ملی، باید توسعه بیشتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان کرمان پس از خیزش های اولیه در توسعه صنعتی وارد مرحله دوم حلقه های واسط در ایجاد بنگاه های بزرگ اقتصادی شده، افزود: نقش بانک ها در تامین این مجموعه ها حائز اهمیت است و طبیعتا بانک صادرات نیز می تواند در این خصوص نقش خود را در استان ایفا کند.

پورابراهیمی ادامه داد: اجرای طرح های بزرگ مانند الکترودهای گرافیتی در استان، طرح تولید لاستیک های فوق سنگین، طرح های مربوط به ایجاد سلول های خورشیدی، بندر خشک و مرکز لجستیک و ... در سال جاری نویدبخش آغاز طرح های بزرگ اقتصادی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: برآورد ما این است این طرح ها در مجموع بین ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای سرمایه گذاری نیاز است چه منابع بخش خصوصی و چه منابع تامین مالی شده از نظام بانکی کشور تا عملیاتی شود بنابراین لزوم همراهی نظام بانکی برای اجرای طرح های اقتصادی بیش از گذشته خودش را نشان می دهد.

وی اظهار کرد: در کنار طرح های بزرگ صنعتی انتظار این است برای طرح های مشاغل خرد و خانگی و ... که می تواند اشتغال های خرد را در کنار اشتغال های بزرگ ایجاد کند این موضوع به صورت ویژه در دستور کار بانک ها به ویژه صادرات قرار گیرد.

پورابراهیمی با اشاره به توافق نامه اخیر خود برای ایجاد اشتغال در بخش مشاغل خانگی و خرد اعلام کرد: اقداماتی که در این حوزه در دستور کار قرار گرفته به ویژه در حوزه جوامع هدف مانند خانواده های تحت پوشش امداد، بهزیستی و بیماران خاص ضرورت بسیار مهم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرمايه گذاري استان کرمان طرح اقتصادی بندر خشک طرح های بزرگ بانک صادرات طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد