Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:20:10 GMT

سومین نسل خانواده نیز لباس تیم ملی را پوشید (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۱۵۳۷

سومین نسل از خانواده گودیانسن نیز شانس بازی کردن در ترکیب تیم ملی ایسلند را پیدا کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، آندری لوکاس، فرزند ایدور این هفته با بدرقه پدرش ایدور برای اولین بار در ترکیب تیم ملی ایسلند قرار گرفت. خود ایدور گودیانسن، هافبک هجومی تیم هایی چون چلسی، بارسلونا و موناکو و همچنین تیم ملی فوتبال ایسلند و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ  فوتبال این کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایدور فرزند آرنور گودیانسن بازیکن فوتبال سابق تیم ملی ایسلند بود که پدر نیز روزهای درخشانی را در رده ملی و باشگاهی سپری کرده بود.

 

 

اما در مسابقه دوستانه بین تیم های ملی ایسلند و استونی در سال 1996 اتفاقی عجیب و منحصر به فرد در تاریخ فوتبال رخ داد. در آن دیدار آرنور گودیانسن 34 ساله و فرزند ایدور 17 ساله همزمان در تیم ملی ایسلند بازی کردند و جالب اینجاست که فرزند به جای پدر در نیمه دوم وارد میدان شد.

 

اما این خانوده همچنان در تیم مل ایسلند نقش آفرینی می کند و حالا نوبت نسل سوم فرا رسیده است. ایدور گودیانسن در حال حاضر در نقش کمک مربی در تیم ملی ایسلند فعالیت می کند و فرزند او آندری لوکاس نیز اخیرا برای اولین بار با لباس تیم ملی به میدان رفته است.

 

جالب اینجاست ایدور که در لب خط مشغول هدایت تیم ملی ایسلند بود، فرزند خود را هنگام ورود به میدان بوسید تا آندری لوکاس سومی نسل از خانواده گودیانسن لقب بگیرد که شانس بازی کردن در ترکیب تیم ملی کشورش را پیدا کرده است.

 

 

 

گودیانسن ایسلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گودیانسن ایسلند تیم ملی ایسلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز