Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:31:03 GMT

افتتاح ۴ طرح توسعه مجتمع صنعتی اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۱۶۶۴

افتتاح ۴ طرح توسعه مجتمع صنعتی اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی چهار طرح توسعه مجتمع صنعتی اسفراین با حضور مسئولان افتتاح شد.

 مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین در آیین نخستین سمینار مهربانی و افتتاح طرح‌های توسعه‌ای این مجتمع صنعتی اظهار کرد: با توجه به رکوردهای جدیدی که طی امسال به آن‌ها رسیدیم، برای ثبت و تکرار رکوردهای بیشتر تولید، نیاز مجتمع به تجهیز کارگاه‌های تولید مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ملک گفت: به همین منظور تجهیز و راه اندازی سالن ماشین کاری خشن تراشی در کنار سالن ماشین کاری CNC در برنامه قرار گرفت که طی دو ماه با خریداری دستگاه‌های سنگین خشن تراشی، سرعت تولید و تحویل محصول بالاتر می‌رود.

وی افزود: اعتبار بهره برداری از این سالن ۹ میلیارد تومان است که با افتتاح آن بسیاری از مشکلات مجتمع برای ماشین کاری قطعات سنگین و قطار بالاخره حل خواهد شد.

ملک یکی دیگر از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع را دفتر صادرات و برنامه ریزی انبار محصول نام برد و ادامه داد: محصولات صادراتی مجتمع سهم بالایی در تولیدات شرکت دارد و برای سرعت بخشیدن به صادرات و جلوگیری از اتلاف زمان، وجود این دفتر احساس شد.

وی اظهار کرد: طی کمتر از دو ماه مکان دفتر صادرات و برنامه ریزی انبار محصول با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان احداث شد که امیدواریم با این اقدام، ترافیک خروج محصولات صادراتی حل شود.

وی یکی دیگر از این طرح‌ها را بهره برداری از دستگاه القاء سختی دانست و افزود: با افتتاح این دستگاه که اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان برای آن هزینه شده، گامی مهم برای مرغوبیت و خواص محصول مورد نیاز مشتریان برداشته می‌شود.

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین افتتاح دفتر نیکوکاری همای مهربانی فولاد را دیگر طرح مورد بهره برداری قرار گفته اعلام کرد و گفت: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، برای نخستین بار اقدام به راه اندازی خیریه‌ای با این عنوان کردیم که ۸۰ درصد منابع آن توسط مجتمع و مابقی آن توسط افرادی که عضو آن هستند تأمین می‌شود.

وی اظهار کرد: امام جمعه شهرستان اسفراین، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دو نفر از معاونان مجتمع و تعدادی از مردم عضو هیئت امنای این مرکز نیکوکاری هستند که در آن برای رفع بخشی از مشکلات مردم نیازمند در این شهرستان پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالی اسفراين مجتمع صنعتی مجتمع صنعتی اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در دیدار با عباس صوفی نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی از فعالیت مجدد منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال خبر داد.

وی در حالی از این خبر مسرت‌بخش پرده برداشت که توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه همدان، فامنین و قهاوند وارد فازی جدی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد ۱۴ سال مسکوت بود، ادامه داد: این منطقه در آستانه فعالیت مجدد و واگذاری است. جهان‌آباد یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان همدان تلقی و بستر خوب و اثرگذاری برای توسعه به شمار می‌رود.

حقیقی عنوان کرد: با توجه به تنش‌های آبی در منطقه، در جهان‌آباد زمینه مناسبی برای ایجاد «بندر خشک» وجود دارد، امیدواریم با حمایت نمایندگان، این موضوع عملیاتی شود و رفتن به سوی این کار مزایای بسیاری دارد که از جمله آن جلوگیری از هدررفت منابع است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه منطقه ویژه جهان‌آباد و رونق آن یکی از دغدغه‌های اصلی ما تلقی می‌شود، ادامه داد: به اعتقاد من همدان نیاز به صنعت خودروسازی دارد و منطقه جهان‌آباد این ظرفیت را دارد که در این زمینه کمک‌حال باشد.

عباس صوفی با بیان اینکه یکی از محور‌های اصلی توسعه اقتصاد، پویاییِ شهرک‌های صنعتی است، تبیین کرد: برنامه‌ریزی برای فعال کردن واحد‌های تولیدی در روستاها، یکی از اهداف مهم ما خواهد بود و تمام تلا‌ش‌ها در نگاه کلان، توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور