Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونمایی از کتاب مجموعه کامل اشعار استاد سید رضا موید دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ در حرم مطهر رضوی برگزار می‌‏شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست معرفی و رونمایی از دیوان موید دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مدیر کل تشکل‌های دینی، تولیت آستان قدس رضوی، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بنیاد دعبل خزاعی و دیگر مدعوین با رویکرد پخش و پوشش رسانه‌ای این رویداد آیینی در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رونمایی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد، حجه الاسلام و المسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات کشور، حجه الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی ایراد سخنرانی خواهند داشت. این برنامه که با حضور جمعی از اساتید برجسته آیینی کشور، مداحان و شاعران آیینی برگزار و با هدف تجلیل از چهره ماندگار و بی نظیر، استاد سید رضا موید و رونمایی از دیوان ایشان پی ریزی شده است.
این مجموعه فاخر که تالیف استاد سیدرضا موید می‌باشد، توسط بنیاد دعبل خزاعی و با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت (ع) و جمعی از فعالان عرصه شعر آیینی، اساتید و همت ویژه آقای جواد هاشمی (تربت) طراحی و در قالب سه جلد با کیفیت نفیس به چاپ رسیده و پس از رونمایی جهت بهره برداری در اختیار علاقمندان و در بازار عرضه خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شعر موید استاد موید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

کتاب  «هنرفرازان » متشکل از ۶ بخش آثار هنری با حضور يکصد و پانزده هنرمند، همراه با ۱۱۸ اثر در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی است که هر يک در بخش ادبی همراهی می شود و هفتاد و سه قطعه از اشعار قدما و شاعران معاصر با چهل و پنج شعر سروده شده توسط هنرمندانی که آثارشان در اين کتاب به چاپ رسيده می‌باشد.

کتاب «هنر فرازان»  به همت خانم ليلا شاهنجرينی و انتشارات عزيزستان منتشر شده است.

انتهای پیام /

خبرنگار: نسترن اسکندرپور 

 

 

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»