Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به تداوم روند واکسیناسیون در استان افزود: ۴۴ درصد جمعیت خلخال واکسینه شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شکر عبدی عصر امروز در نشست با مسئولان شهرستان خلخال اظهار داشت: روند واکسیناسیون در سطح استان اردبیل ادامه دارد که در این راستا شهرستان خلخال با واکسینه بیش از 44 درصد از جمعیت خود با بالاترین میزان واکسیناسیون رتبه اول کشوری و استانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح جاماندگان با هدف واکسیناسیون جاماندگان سن بالا در مناطق مختلف استان و شهرستان‌ها اجرا می‌شود، افزود: کسانی که در زمان لازم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند و اکنون با حضور تیم‌های سلامت محور در محلات، شناسایی و در مراکز جامع سلامت، واکسن نوبت اول و نوبت دوم را دریافت خواهند کرد.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه کمبود واکسن در شهرستان خلخال نداریم و زمان اجرایی این طرح از 13 شهریور تا 18 شهریور ماه است، از مردم تقاضا داریم نسبت به تسریع روند واکسیناسیون اهتمام ویژه داشته بانشد و در مراکز جهت انجام واکسیناسیون حضور یابند.

بیش از 78 درصد شهرستان‌های کرمان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار داردبانوی خبرنگار مشهدی بر اثر کرونا درگذشتروند ابتلا به کرونا در استان مرکزی همچنان صعودی است

عبدی  با اشاره به اینکه سپاه خدمتگزار مردم و همیشه در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: سپاه در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، مقابله با شیوع ویروس کرونا در جامعه، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و فقرا و بهنگام وقوع حوادث ناگوار طبیعی و غیرطبیعی اقدامات خوبی انجام داده و همچنان با قوت و قدرت به این روند ادامه خواهد داد.

وی در پایان از زحمات سرپرست فرمانداری خلخال، اعضای قرارگاه زیستی و کادر درمان و پرستاری در جهت مدیریت کرونا و کاهش چشمگیر روند بستری‌ها و کنترل این پیک در شهرستان خلخال قدردانی کرد.

انتهای‌پیام/131/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روند واکسیناسیون شهرستان خلخال استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو

لورکوزن در ادامه هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا بازی دو بر صفر باخته را در آخرین ثانیه‌ها با تساوی عوض کرد تا روند شکست‌ناپذیری تیم ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا یک بازی برگزار شد.

در این بازی بایر لورکوزن که پیش از این قهرمانی خود را در فصل قطعی کرده بود در خانه از اشتوتگارت پذیرایی کرد.

با وجود آنکه لورکوزن در این بازی با دو گل از اشتوتگارت رده سومی عقب افتاد اما هر دو گل را جبران کرد.

گل دوم لورکوزن در دقیقه ۹۵ یعنی آخرین دقیقه وقت های اضافه به ثمر رسید تا روند شکست ناپذیری تیم در فصل جاری ادامه داشته باشد.

شاگردان آلونسو در فصل جاری متحمل هیچ شکستی نشده اند که این یک رکورد در ۵ لیگ معتبر اروپایی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان