Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آتزوری می گوید حتی اگر تیمش مثل بازی قبل مقابل بلغارستان بازی کند، می تواند برنده از زمین خارج شود. 

روبرتو مانچینی از حضور مارکو وراتی در بازی فردا شب ایتالیا مقابل سوئیس مطمئن نیست. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، قهرمان یورو ۲۰۲۰ فردا شب در سنت یاکوب پارک و در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی قطر مهمان سوئیس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانچینی در نشست خبری قبل از بازی، مقابل خبرنگاران گفت:

وراتی از ناحیه زانو مشکلی جزئی دارد ولی فردا صبح وضعیتش را ارزیابی خواهیم کرد چون هنوز حتی ۴۸ ساعت از بازی قبلی نگذشته است. شرایط همه را بررسی خواهیم کرد چرا که به بازیکنانی آماده نیاز داریم. مارکو یکی از بزرگ ترین معضلات ماست ولی همین امروز می بینیم که حالش بهتر شده است. قرار نیست شاهد یک تحول بزرگ در تیم باشیم. به نظرم اگر همان عملکردی که مقابل بلغارستان داشتیم را فردا هم ارائه کنیم، شانس خوبی برای برنده شدن خواهیم داشت. تنها چیزی که در بازی قبلی کم داشتیم، پیروزی بود. می دانیم که به خاطر امتیاز از دست دادن در روز پنجشنبه باید برنده شویم. ابزار لازم برای رسیدن به این خواسته را داریم و اگر همان طور که می دانیم توانایی اش را داریم بازی کنیم، آنگاه فردا قادر به کسب پیروزی خواهیم بود. بازی سختی خواهد بود چون تمامی بازی ها مقابل سوئیس دشوار هستند. 

مانوئل لوکاتلی گزینه اصلی ورود به ترکیب به جای وراتی است اما لورنتزو پلگرینی هم جزو گزینه هاست.

پلگرینی برای ما مهم است چون کم و بیش می تواند هر نقشی را ایفا کند؛ چه جلوتر یا در وسط زمین. او می تواند به جای وراتی بازی کند ولی به نظر من بیشتر یک هافبک تهاجمی است.  

مانچینی می گوید باید برد ۳-۰ مقابل سوئیس در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را از یاد برد. 

در فوتبال حق ندارید در دام خاطرات بیافتید. ۱۱ جولای شب فوق العاده ای بود ولی حالا نمی توانیم به آن فکر کنیم. همه آن بازی را به یاد خواهند داشت ولی آینده متفاوت است و ما باید بار دیگر برای برنده شدن تلاش کنیم. 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس خاطره بازی با محمد صادقی؛ مگر می شود آدم مست وارد زمین فوتبال شود؟ رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری حمله فرهاد مجیدی به مددی و اسپانسر؛ منتظر هستید استقلال ببازد بررسی عملکرد نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در تابستان 2021؛ آخرین تلاش‌های اد وودوارد در باشگاه بیرانوند سوژه نشریه AS؛ لقب «دست فوق العاده» به دروازه بان ایرانی اکانت هواداری فاینورد: فدراسیون فوتبال ایران درخواست استفاده از جهانبخش را برای ما فرستاد! ارلینگ هالند خواهان انتقال به انگلیس؛ رقابت های تیم های منچستری برای جذب او در تابستان آینده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست