Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@04:14:04 GMT

قیمت سکه طرح جدید امروز شنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۲۷۲۹

قیمت سکه طرح جدید امروز شنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰

روند معاملات بازار طلا و سکه تهران این روز‌ها تحت تاثیر مستقیم نرخ ارز و بهای جهانی طلا قرار دارد. زیرا آن گونه که یک فعال بازار می‌گوید، خبری از خرید و فروش به شکل سابق در بازار نیست.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از نبض بورس؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار نبض بورس با اشاره به افزایش ۱۴ دلاری هر اونس طلا در بازار جهانی اظهار داشت: پس از یک ثبات نسبی در روز‌های گذشته، نرخ جهانی طلا با رشد همراه شد و در بازار امروز به رقم ۱۸۲۸ دلار به ازای هر اونس طلا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد:، اما این افزایش به دلیل افت نرخ دلار در بازار تهران، نتوانست تاثیر چندانی بر قیمت طلا و سکه داشته باشد.

به گفته کشتی آرای در معاملات امروز، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش حدود ۲۰۰ تومانی به رقم ۲۷۰۲۰ تومان رسیده است که سیگنال افزایش ۱۴ دلاری اونس طلا را به نوعی خنثی کرده است. در نتیجه قیمت‌ها در بازار طلا و سکه با نوسان اندکی همراه است.

کشتی آرای در خصوص قیمت‌های بازار امروز اظهار داشت: در معاملات اولین روز هفته (شنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز در بازار امروز به رقم ۱۲ میلیون تومان معامله شد.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی در معاملات امروز به رقم ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.

همچنین امروز هر سکه یک گرمی بانک مرکزی بدون تغییر نرخ نسبت به روز قبل، به قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.


به گفته کشتی آرای، امروز در بازار طلا و سکه تهران، هر مثقال طلای آب شده به رقم ۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۶۱ هزار تومان قیمت گذاری شد.

وی در پایان با اشاره به کسادی بازار طلا و سکه و کاهش داد و ستد‌ها اظهار داشت: حباب سکه امامی امروز به رقم ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی قیمت سکه سکه و طلا سکه تمام بهار آزادی محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی هزار تومان رسید بازار طلا و سکه امروز به رقم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت پژو پارس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایرانخودرو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز ۲۰۶ و تارا در بازار
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳