Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:37:08 GMT

اسکالونی: صحنه ترسناک بود، اما حال مسی خوب است

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۲۸۳۴

اسکالونی: صحنه ترسناک بود، اما حال مسی خوب است

لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته اعلام کرد لیونل مسی احتمالا مشکلی برای دیدار مقابل برزیل ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه آرژانتین در دیدار مقابل ونزوئلا با نتیجه 1-3 به برتری رسید، اما تکل وحشتناک آدریان مارتینز روی پای لیونل مسی صحنه عجیب و خبرساز این مسابقه بود. لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته پیش از دیدار مقابل برزیل مدعی شد لیونل مسی بازی آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل ونزوئلا را بدون آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیونل اسکالونی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه مقابل برزیل گفت: "در حال حاضر شرایط لئو مسی خوب است. اتفاق ترسناکی بود، اما خوشبختانه اوضاع فعلی مسی خوب است. البته ما بعد از ظهر و هنگام برگزاری تمرینات می توانیم وضعیت او را به طور 100 درصد تایید کنیم.

 

 

در کل ما امیدوار هستیم که لیونل مسی با آمادگی در بازی مقابل برزیل در ترکیب قرار گیرد. البته هر بازیکنی که در ترکیب ثابت قرار بگیرد، برزیل همیشه رقیب مهمی برای ما محسوب می شود و ما باید با تمام تعهد و قدرت خود برای این تیم به میدان برویم.

 

من می توانم ترکیب احتمالی آلبی سلسته را در مقابل برزیل تصور کنم، اما ما هنوز نتوانستیم یک جلسه تمرینی با بازیکنانی که در مقابل ونزوئلا بازی کردند انجام دهیم. ما احتمالا تغییراتی در دیدار مقابل برزیل در ترکیب اصلی ایجاد خواهیم کرد.

 

البته ما برای تمام مسابقات بدون در نظر گرفتن نام رقیب به یک شکل آماده حضور در میدان خواهیم شد ما سعی می کنیم مانند همیشه خود را به بهترین شکل ممکن آماده کرده و با نهایت توان وارد میدان شویم. ما برای قرار گرفتن در شرایط مختلف آماده هستیم. شما باید بدانید در هر زمانی چه کاری باید انجام دهیم. ما هنگام مالکیت توپ دقیقا از برنامه خود اطلاع داشته و همچنین می دانیم حریف چگونه بازی خواهد کرد."

آرژانتین لیونل مسی تیم ملی آرژانتین لیونل اسکالونی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین لیونل مسی تیم ملی آرژانتین لیونل اسکالونی لیونل اسکالونی دیدار مقابل مقابل برزیل لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر

سپاهان و استقلال خوزستان در نقش جهان به مصاف هم می روند.

طرفداری | سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ خلیج فارس از ساعت 18:10 پذیرای استقلال خوزستان است.

ترکیب 11 نفره سپاهان برای این دیدار بدین شرح است: 

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل (فیلم)
  • ببینید | تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • لیونل مسی و ارسال 5 پاس گل در دیدار مقابل نیویورک رد بولز / فیلم
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس