Web Analytics Made Easy - Statcounter

​به گزارش رکنا، جهانبخش وحدت نژاد گفت: امروز  ساعت ۲۰:۲۵ طی تصادف شدید خودرو سواری پژو پارس با عابر پیاده در جاده مواصلاتی یاسوج به سمیرم، منطقه توت نده،  و در همین لحظه برخورد کامیون خاور با  پژو پارس که با عابر پیاده برخورد کرده بود، متاسفانه به دلیل شدت جراحات، راننده پژو پارس در دم جان سپرد و عابر پیاده با یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  ساعت ۲۱:۵۱ دقیقه طی ماموریت دوم که به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ یاسوج اعلام شد، مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور مواصلاتی یاسوج به بابامیدان، منطقه کوشک بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد افزود:  متاسفانه ۳ نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات در دم جان سپرد و ۶  نفر از  سرنشینان هر دو خودرو پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا یاسوج اخبار حوادث تصادف تصادف مرگبار تصادف در یاسوج سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگران قیمت ریحانه پارسا آزاده صمدی اینستاگرام آزاده صمدی و هومن سیدی فال سحر قریشی بازار آزاد یک دستگاه پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد

به گزارش صدای ایران،عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد