Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عبری از وقوع انفجارهایی در یک شهرک صهیونیست‌نشین در پی پرتاب بالن‌های آتش‌زا از سوی جوانان فلسطینی خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، جوانان فلسطینی در اعتراض به ادامه محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی، پرتاب بالن‌های آتش زا از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف را از سرگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع عبری اعلام کردند که بر اثر پرتاب بالن‌های آتش‌زا، انفجارهایی در شهرک صهیونیست‌نشین «شاعر هنیغف» به وقوع پیوسته است.

از سرگیری پرتاب بالن‌های آتش‌زا بعد از لجبازی رژیم صهیونیستی در برآورده کردن خواسته‌های مقاومت مبنی بر رفع محاصره خفه کننده غزه و بازسازی این باریکه صورت گرفته است.

یادآور می شود که جوانان فلسطینی با بستن مواد اشتعالزا به بادبادک‌ها آنها را به سوی اراضی اشغالی می‌فرستند. استفاده از بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا طی راهپیمایی‌های بازگشت در مرز نوار غزه مرسوم شد و تا کنون به صدها هکتار از اراضی شهرک‌های مجاور غزه آسیب زده است.

این بادبادک‌ها و بالن‌های آتشزا سلاح فقیران محاصره شده و گرسنگان غزه و ستون اصلی نیروی هوایی فلسطین است که در میان اسرائیلی‌ها وحشت ایجاد کرده است.

رژیم صهیونیستی طی سه ماه گذشته بعد از جنگ یازده‌ روزه اخیر، از اجرای تعهدات خود از قبیل کاهش محاصره و ترخیص برخی از اقلام و مواد به غزه و موافقت با ورود کمک‌های مالی به غزه طفره رفته است و انتظار می‌رود تداوم این گونه کارشکنی‌ها به آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در فلسطین اشغالی منجر شود.

 گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه عصر هفته گذشته اعلام کردند که مهلت داده‌شده به رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است و عملیات خشم شبانه در شرق غزه آغاز می‌شود و بالن‌های آتش‌زا و انفجاری به عرصه عملیات باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه رژیم صهیونیستی اسرائیل نوار غزه پرتاب بالن های آتش زا رژیم صهیونیستی صهیونیست نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

صد‌ها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید یهودی «پسح» تحت نظارت پلیس رژیم اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روز‌های گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم