Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی کنگره  ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، با تاکید بر لزوم تسریع در جمع‌بندی اقدامات انجام شده برای کنگره و ارائه گزارش به دبیرخانه، افزود: در نخستین روز ابلاغ برنامه ها به کمیته های برگزار کننده کنگره، به همه مدیران متولی به صراحت اعلام و تاکید کردم که هر کس به هر دلیلی نمی تواند با کنگره همکاری کند، همان شروع اعلام و کناره گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اعلام عدم همکاری در روزهای آغازین عملیات اجرایی کنگره هیچ ایرادی نداشت و قابل قبول هم بود، اظهار داشت: امروز اما در شرایطی که زمان زیادی تا برگزاری کنگره نداریم، کوتاهی و عدم همکاری در این خصوص، به هیچ وجه قابل قبول نیست و از کسی هم پذیرفته نمی شود.

 استاندار زنجان تصریح کرد: برنامه های ابلاغی توسط کمیته ها و فرمانداران، اگر تا ۲ هفته دیگر جمع‌بندی نشود، عملا هیچ فایده ای ندارد.

 وی با تاکید بر اینکه در این کار دلی، هر کس تلاش به موقع داشته، ماموریت و کار خود را حتی با کمترین اعتبار مالی  به نحو شایسته، انجام داده است گفت: پذیرفتنی نیست که با انداختن کوتاهی ها به  گردن دیگران خود را توجیه کنیم و لازم است که در فرصت باقی مانده، همه کمیته‌ها و فرمانداران،  به طور مصداقی گزارش اقدامات انجام شده را اعلام کنند تا در جمع بندی اقدامات، اضافه شود.

مصوبات جلسه هماهنگی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان باید در کوتاهترین زمان ممکن عملیاتی شود

 استاندار زنجان در پایان، با اشاره به برخی از مصوبات این جلسه، پیرامون برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، بر عملیاتی شدن آنها تاکید کرد و افزود: آماده سازی ملزومات لازم برای نشان دادن سیمای شهری با مضامین کنگره و استفاده به موقع از آن، مد نظر فرمانداران باشد.

 وی با بیان اینکه ۹ کمیته هنوز گزارش اقدامات خود را به دبیرخانه کنگره ارائه نکرده اند، گفت کمیته مداحان با مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته نظارت و بازرسی، کمیته بانوان و کمیته گنجینه شهرداران از آن جمله هستند.

حقیقی لزوم ارائه گزارش اقدامات انجام شده همراه با مستندات، از دیگر  مصوبات این جلسه عنوان کرد و افزود: گزارش شفاهی اقدامات قابل قبول نیست و باید  همراه با عکس، کلیپ و.. باشد.

 درج بیانات مصداقی از امام (ره) درباره شهدا با تعمیم به کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، (مانند "شهدا چشم و چراغ ما هستند (کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان)" در سر برگ ادارات و سازمانها، با حفظ آرم مربوطه، در هفته های منتهی به برگزاری کنگره، از دیگر مصوبات این جلسه بود که استاندار زنجان بر عملیاتی شدن آن تاکید کرد.

پخش کلیپ های تهیه شده درباره کنگره کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، از تلویزیون های شهری،  ساماندهی ۱۰۰ درصدی گلزارهای شهدا در استان، از دیگر مصوبات این جلسه بود که توسط حقیقی اعلام شد.

  تاکید  استاندار زنجان بر لزوم تزریق اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی اختصاص یافته از سوی شهرداری زنجان به کنگره، از دیگر مصوبات این جلسه بود که عملیاتی شدن آن را خواستار شد و افزود:  حتی اگر تمایلی به تزریق نقدی اعتبار ندارند، می توانند امور محوله از سوی کنگره را تاسقف همان میزان اعتبار مالی  اختصاص یافته، انجام دهند.

انجام دیدارهای تکمیلی با خانواده های معظم شهدا، از دیگر مصوباتی بود که حقیقی با اشاره  بر لزوم انجام آن و  ارائه گزارش مربوط به آن، در دیدار با رهبری که قبل از برگزاری کنگره انجام می شود، گفت:  به منظور تسریع و تسهیل در انجام دیدار با خانواده های شهدا، به تعداد مدیران استان که بیش از ۱۰۰ مدیر هستند، تیم‌های دیدار، تا ۴۸ ساعت آینده تشکیل و بلافاصله طبق جدول بندی و برنامه ریزی، دیدارها انجام شود.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدای گمنام زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدای گمنام زنجان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدای گمنام زنجان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان مصوبات این جلسه استاندار زنجان دیگر مصوبات برگزاری کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم پارسانژاد، در مورد علت تغییر تاریخ بیست و سومین کنگره انجمن ناباروری، گفت: قرار بود کنگره ناباروری در تاریخ پنجم اردیبهشت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود و برنامه ریزی برای برگزاری آن از ماه ها قبل انجام شده بود اما وقتی همکاران ما برای نصب پلاکاردها و تجهیز سالن به دانشگاه مراجعه می کنند مسئولین سالن مجوز کار نمی دهند و علت ممانعت را همزمانی کنگره با کنکور سراسری عنوان می کنند.

وی افزود: موضوع با ریاست دانشگاه مطرح شد و ایشان با ابراز تاسف از وقوع چنین شرایطی سالن دانشگاه را در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت در اختیار کنگره انجمن باروری و ناباروی ایران قرار دادند تا کنگره در این زمان برگزار شود.

پارسانژاد با ابراز تاسف از اینکه این اتفاق بسیار ناگوار بود چرا که بسیاری از پزشکان از استان های مختلف برای این کنگره بلیت رزرو کرده بودند، ادامه داد: ما در موقعیت سختی قرار گرفتیم و مجبور بودیم با تک تک مدعوین تماس بگیریم و خبر تغییر تاریخ کنگره را برای آنها توضیح دهیم.

وی افزود: با توجه به متضرر شدن تعدادی از همکاران ما در سراسر کشور در جهت تهیه بلیت و اقامت در تهران و تغییر تاریخ کنگره، انجمن باروری و ناباروری ایران طی گفتمانی با ریاست دانشگاه و همچنین در جلسات متعدد انجمن این موضوع مورد بررسی گردید تا حتی الامکان قسمتی از خسارات وارد شده به همکاران جبران شود.

بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 6092740 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری