Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن فرهادی گفت: متأسفانه و یا خوشبختانه رفتار در کووید ۱۹ بسیار تأثیرگذار است. به عبارتی با وجود پوشش بالای واکسیناسیون هر جایی که رفتار ما مناسب نباشد دچار مشکل می‌شویم و هر جایی که رفتار ما حساب شده باشد، نتایج خوبی حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: میانگین رعایت تهویه در کشور ۴۶ درصد و میانگین زدن ماسک ۴۴ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه هم‌اکنون در حال بازنگری شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستیم، گفت: در شیوه‌نامه‌های بهداشتی جدید تأکید بر استفاده از واکسیناسیون و تهویه مناسب است.

کد خبر 5297051

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا محسن فرهادی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا واکسن کرونا واکسیناسیون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا چاقی بهرام عین اللهی شیوع کرونا کووید 19 واکسن دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان غذا و دارو سعید نمکی آنتی بیوتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟