Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس امروز (یکشنبه 14 شهریور) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: شنیده‌ام شرکت سامسونگ و ال‌جی با شرایط عجیب و غریب قصد بازگشت به ایران را دارند.

وی افزود: روزی که ما نیازمند بودیم سامسونگ و ال‌جی ایران را رها کردند و رفتند و اگر قرار باشد به جای پول‌های بلوکه شده ایران در کره‌جنوبی و با فضایی که آمریکایی‌ها باز کرده‌اند محصولات کره‌ای وارد کشورمان شود پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد:‌ 500 کارخانه تولید لوازم خانگی در کشور وجود دارد که 19 میلیون لوازم خانگی تولید می‌کنند؛ امروز که راه افتاده‌ایم چرا برخی شرکت‌های خارجی قصد حضور مجدد در ایران را دارند.

سلیمی گفت: دولت که دقت ویژه‌ای دراین زمینه دارد باید توجه کند و بداند که شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ال‌جی که به ایران خیانت کرده‌اند نبایستی به این راحتی اجازه بازگشت به کشورمان بدهیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: قطعا این دقت وجود دارد مخصوصا این که در حوزه صنعت لوازم خانگی از جهت کمیت و کیفیت کشورمان گام بزرگی را برداشته است و هیچ وقت دولت و مجلس اجازه تضعیف تولید داخلی را با توجه به کیفیت بالایی که تولیدات ایرانی دارند را نخواهد داد و اجازه اشکال در تولیدات ایرانی را نخواهیم داد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: کره جنوبی علیرضا سلیمی سامسونگ ال جی عضو هیات رئیسه مجلس لوازم خانگی ایران سامسونگ و ال جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در واکنش به این نکته که «خواست نمایندگان یک جلسه فوق‌العاده درخصوص مساله ارز در صحن بود نه در دفتر رییس مجلس»، گفت: بله، نظر ما همین است باید می آمدند در صحن و شفاف مطالب بیان می‌شد، ما گفتیم که در صحن، جلسه [فوق العاده ارزی] برگزار شود نگفتیم که بروید و جداگانه جلسه بگذارید.

وی در گفتگو با ایلنا، ادامه داد: با این جلسات چند نفره جداگانه نتیجه نمی‌گیریم و الان هم که مشکلات حل نشده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: به نظر ما اگر قانون را رعایت می‌کردند این مشکلات را نداشتیم، بانک مرکزی قانون را رعایت نمی‌کند چه قانونی که اخیرا تصویب کردیم و چه احکامی که در برنامه مصوب شده؛ اگر این قوانین و احکام از سوی بانک مرکزی رعایت شود این مشکلات را نخواهیم داشت.

وی ابراز داشت: ما همچنان مطالبه برگزاری جلسه ارزی در صحن را داریم و معتقدیم که همه نمایندگان باید در جریان این موضوع قرار بگیرند نه اینکه یک جلسه جدا باشد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898959

دیگر خبرها

  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • ضرب‌الاجل مجلس برای دولت/منتظر مدیریت بازار ارز هستیم
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک