Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رستم یتیموف که روز ۲۵ تیر ماه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد علی رغم بازگشت به تمرینات، امکان حضور در دیدار مقابل پرسپولیس را ندارد. این در حالی است که کادر پزشکی سرخپوشان دوشنبه ابراز امیدواری کرده بود که او دو هفته بعد به زمین بازگردد.

رستم یتیموف از زمان مصدومیت تا آخرین بازی مقابل «کوکتوش» روی نیمکت نشست تا گلر ذخیره استقلال در درون دروازه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یتیموف ملی پوش گفت:

«نمی‌توانم مقابل پرسپولیس بازی کنم و نیاز به زمان بیشتری دارم. مصدومیتم بهبود یافته و در تمرینات شرکت می‌کنم اما امکان بازی ندارم.»

تیم استقلال تاجیکستان ۲ دروازه‌بان ذخیره دارد اما در بازیهای اخیر سرمربی این تیم «مخردین خاسانف» را در درون دروازه قرار داده و احتمالا مقابل پرسپولیس نیز این گلر شماره ۹۹ به میدان خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال تاجیکستان استقلال تاجیکستان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره

 پرسپولیس با پیروزی دشوار و نفسگیر خارج از خانه مقابل نساجی در قائمشهر، موقتاً به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس برای دومین بازی پیاپی اخراجی داد اما این بار ۱۰نفره و به لطف سرعت استون ارونوف، امتیاز از دست نداد و فشار را روی رقیب مستقیم یعنی استقلال حفظ کرد. تیم اوسمار در نیمه اول ۳فرصت تک به تک را خراب کرد.

ترکیب نساجی: لوان پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری (46 - مهرداد عبدی)، محمد عباس‌زاده (46 - محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام‌دلیری (46 - صابر حردانی)، امیرمحمد هوشمند، محمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (64 - سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف (90 - سعید صادقی)، وحید امیری (90 - محمد خدابنده‌لو ) و عیسی آل‌کثیر (86 - فرشاد فرجی).

داور: موعود بنیادی‌فر

تیم‌های نساجی و پرسپولیس در دیداری از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر بیست‌وسوم از ساعت 18:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این رقابت تماشایی با برد دو بر یک مهمان پرانگیزه به پایان رسید تا سرخپوشان موقتاً 56 امتیازی شوند و به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند.

ستاره پرسپولیس در این بازی ، اوستون ارونوف بود که دو بار در دقایق 6 و 70 گلزنی کرد و تک گل تیم میزبان را نیز امیرمحمد هوشمند در دقیقه 59 به ثمر رساند. در این بازی سروش رفیعی در دقیقه 50 از زمین بازی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا شاگردان اوسمار حدود 40 دقیقه ده نفره به بازی ادامه دهد.

تیم پرسپولیس پیش از این بازی با ۵۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار داشت. شاگردان اوسمار ویرا هفته گذشته با توجه به تساوی بدون گل استقلال تهران برابر تراکتور این فرصت را داشتند تا با شکست سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی، صدرنشین شوند اما فرصت پیش آمده را از دست دادند و حالا باید باز هم منتظر لغزش رقیب دیرینه باشند.

در آن سو نساجی با حضور ساکت الهامی جان دوباره‌ای گرفته و در دو بازی اخیر خود موفق به برتری شده است. نساج‌ها پیش از این بازی با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم قرار داشتند . خطر سقوط این تیم ریشه‌دار مازندرانی را همچنان تهدید می‌کند و این تیم در این بازی خانگی محکوم به شکست شاگردان اوسمار بود.

شرح گل‌ها 

نساجی صفر- پرسپولیس یک (دقیقه ۶: اوستون ارونوف): پرسپولیس در اولین موقعیت جدی خود روی پاس در عرض وحید امیری و شوت غافلگیرکننده اوستون ارونوف از پشت محوطه به گل رسید‌.

نساجی یک-پرسپولیس یک (دقیقه ۵۹: امیرمحمد هوشمند): نساجی فشار را بر روی دروازه پرسپولیس ده نفره زیاد کرد و با یک حمله سریع، امیدمحمد هوشمند با شوتی فوق العاده دروازه بیرانوند را باز کرد.

نساجی یک-پرسپولیس دو (دقیقه ۶۹: اوستون ارونوف): در شرایطی که نساجی در موقعیت حمله بود، پرسپولیس در میانه میدان توپگیری کرد و با پاس عمقیرسینا اسدبیگی، اوستون ارونوف حمله سریعی را ترتیب داد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه نساجی را برای بار دوم باز کرد.

لحظات حساس بازی

دقیقه ١۴ اورنوف روی پاس آل کثیر فرصت داشت تا گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند که با بی‌دقتی این موقعیت را از دست داد.

دقیقه ۱۸ سام دلیری در محوطه پرسپولیس فرصت داشت دروازه پرسپولیس را باز کند که توپ او به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲ ضربه خطرناک سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه را لوآن پولی مهار کرد تا گل دوم پرسپولیس به ثمر نرسد.

۵ دقیقه بعد پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که ضربه فنی ترابی با اختلاف کم از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ٣٧ ریگی فرصت داشت تا اختلاف را به دو گل برساند اما پولی بار دیگر مانع گلزنی شد.

دقایق ۴۵ این‌بار آل کثیر با پولی تک به تک شد که باز هم این دروازه‌بان با پا مانع گلزنی سرخ‌پوشان شد و ضربه فنی و زمینی آل کثیر را در جدالی تک به تک دفع کرد.

دقیقه ۵۰ رفیعی که در نیمه نخست کارت زرد گرفته بود روی عباسی خطای بی‌مورد کرد تا با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود تا پرسپولیس خیلی زود ۱۰ نفره شود.

دقیقه ٨٣ شوت سرکش وحید محمدزاده را بیرانوند مهار کرد تا مانع گلزنی ببرهای مازندران شود.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود
  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود