Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دنبال آن هستیم که در ستاد ملی کرونا از دولت بخواهیم توجه جدی به رفع مشکلات مردم در زمینه کرونا داشته باشد و تسریع در واکسیناسیون عمومی و مبارزه جدی با کرونا را در دستور کار قرار دهد. حسینعلی شهریاری در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به حضور روسای کمیسیون‌های «بهداشت و درمان» و «اجتماعی» مجلس شورای اسلامی در ستاد ملی مقابله با کرونا و تأثیر آن در تصمیمات این ستاد، گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اتاق فکر و گروه مشورتی برای بحث و بررسی درباره کرونا دارد و تاکنون جلسات متعددی با اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران پزشکی درباره راهکارهای مقابله با کرونا برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: از سوی دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مردم ارتباط زیادی دارند و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌هایی که به جهت بیماری کرونا برای آنان به وجود آمده است، هستند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان داشت: بر این اساس اخیراً به‌عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و همچنین، ولی اسماعیلی به‌عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس عضو رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا شدیم.

این نماینده مجلس اظهارداشت: ما می‌توانیم مشکلات و گرفتاری‌هایی را که بیماری کرونا برای مردم ایجاد کرده است، در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کنیم و مطالبه‌گر باشیم.   شهریاری اظهار داشت: در واقع ما به دنبال آن هستیم که در ستاد ملی کرونا از دولت بخواهیم توجه جدی به رفع مشکلات مردم در زمینه کرونا داشته باشد و تسریع در واکسیناسیون عمومی و مبارزه جدی با کرونا را در دستور کار قرار دهد.   بیشتر بخوانید: کشت فراسرزمینی؛ ظرفیتی مهم برای دیپلماسی اقتصادی/ رویکرد وزارت خارجه امیدوارکننده است   انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مجلس شورای اسلامی مقابله با کرونا رئیس کمیسیون ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.

براساس گزارش آر تی، پولیتیکو نوشت که فون در لاین در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ تیک تاک گفت که بعید نیست این اتفاق بیافتد. او خاطرنشان کرد که کمیسیون اروپا به اولین سازمانی در جهان تبدیل شده است که کارمندان آن از نصب تیک تاک بر روی تلفن‌های کاری خود منع شده اند.

پیش از این جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا لایحه‌ای را امضا کرد که توسط هر دو مجلس این کشور تصویب شد، که بخشی از آن ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی تیک تاک بود.  نمایندگان مجلس آمریکا ادعا می‌کنند این برنامه به دلیل ارتباط بایت دنس با حزب کمونیست چین (CCP) حریم خصوصی آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند.

سخنگوی تیک‌تاک در واکنش به تصویب قانون ممنوعیت تیک تاک در بیانیه‌ای اعلام کرد: مایه تاسف است که مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب می‌کند که حق آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی را زیر پا گذاشته، ۷ میلیون کسب و کار آمریکایی را تخریب و پلتفرمی که سالانه ۲۴ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند را از بین می‌برد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب