Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی عراق به مراتب از سوریه قوی‌تر است و ما باید مقابل آن‌ها با برنامه جلو رویم.

خبرگزاری میزان - مسعود اقبالی در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با وضعیت تیم ملی ایران مقابل عراق اظهار داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه خیلی ضعیف کار کرد و اگر بخواهد با همان بی نظمی و بی‌برنامگی در جلو می‌رفتیم قطعا دچار مقابل عراق دچار مشکل می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول بازی ۲ حرکت خوب هم ندیدیم و کودکانه و در حد فوتبال محلات کار کردیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی عراق به مراتب قوی‌تر از سوریه است گفت: همانطور که در مقدماتی انتخابی جام جهانی دیدیم، عراق مقابل ایران خوب بازی کرد و نشان داد راحت شکست نمی‌خورد.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه تیم عراق در فاز تهاجمی از ما کمتر نیست ادامه داد: این تیم تکنیکی است و اعتماد به نفس خوبی هم دارد. عراقی‌ها دارای یک نظم در ساختار و ترکیب خود هستند و در ضد حملات نیز خطرناک‌اند.

اقبالی با تاکید بر اینکه برخی از بازیکنان فعلی تیم ملی اصلا شایستگی حضور در این تیم را ندارند، گفت: لژیونر‌ها هم چون بازی تدارکاتی برگزار نشد نتوانستند در کنار هم بازی کنند و با یکدیگر هماهنگ شوند. به خاطر همین عدم هماهنگی از توانایی‌های خود به درستی استفاده نکردند. مهدی طارمی در پورتو خوب بازی می‌کند، چون از خط میانی‌اش خبر دارد و با بازیکنان و هم‌تیمی‌هایش هماهنگی دارد. اما در تیم ملی نمی‌تواند به همان خوبی بدرخشد؛ چون با یارانش هماهنگ نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه تفکر حرفه‌ای در فوتبال ما وجود ندارد خاطرنشان کرد: به وضوح مشخص است بدن بچه‌ها برای این دیدار‌ها آماده نیست و بدون آمادگی در تیم ملی قرار گرفتند. بازیکنان ما چند ماه یکبار همدیگر را در تیم ملی می‌بینند آن‌ها بدون بازی تدارکاتی قرار است نتیجه خوبی بگیرند؟

بیشتر بخوانید: تست کرونای اعضای تیم ملی منفی شد

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی مسعود اقبالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی مسعود اقبالی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان پیکر این جانباز سرافراز امروز بعد از نماز جمعه از مصلای وحدت گرگان تشیع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

شهید مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده متولد سال ۱۳۵۷ بود و از سال ۹۳ بعنوان نیروی بسیجی مدافع حرم به سوریه اعزام شده بود.

او سال۹۴ در جبهه عراق علیه داعش شیمیایی و سال ۹۵ در بوکمال سوریه از ناحیه ستون فقرات جانباز شده بود.

دیگر خبرها

  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!