Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@18:38:26 GMT

عیدی سال آینده ؛ فعلا یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۵۱۸۳

 

 عیدی سال آینده مشخص شد.  عیدی سال آینده به صورت علی الحساب مشخص شده است. دولت فعلا برای عیدی سال آینده  مبلغ یک میلیون ۶۵۰ هزار تومان در نظر گرفته است. 

به گزارش جام جم آنلاین، ابلاغ بخشنامه بودجه ۱۴۰۱، شرکت‌ های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت به روال چند سال اخیر، قبل از ابلاغ بخشنامه کل بودجه سال آینده صورت گرفته است و هر چند پیش‌بینی‌ها اولیه بوده و در نهایت در بخشنامه کل و لایحه بودجه اعداد و ارقام کلان مشخص خواهد شد، ولی نمایی کلی از برنامه مالی دولت را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشنامه بودجه شرکت‌ها در مورد پیش بینی عیدی ۱۴۰۱، اعلام شده است که مبلغ پاداش پایان سال در بودجه پیشنهادی یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان علی‌ الحساب پیش بینی می‌شود و مبلغ قطعی آن به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

این پیش بینی برای عیدی کارکنان دولت نیست و فعلا در بخشنامه بودجه شرکت‌ها آمده ولی در نهایت رقم عیدی کارکنان هر دو بخش متفاوت نخواهد بود.

رقم یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی عیدی سال آینده نیز نهایی نیست و با تغییرات ضریب حقوق دستخوش افزایش خواهد شد، این در حالی است که در بودجه سال گذشته عیدی کارکنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شد، ولی در نهایت با توجه به تغییرات ضریب، هیات دولت در پایان سال میزان عیدی را یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین کرد.

در بودجه ۱۴۰۰ نیز میزان عیدی کارکنان در پایان سال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده بود که ممکن است با تغییرات اعمال شده در هیات دولت رقمی بالاتر مصوب شود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جام جم لایحه بودجه حقوق جام جم حقوق دولت سازمان برنامه و بودجه لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده

ایسنا/مازندران بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز پنج‌شنبه ۶ تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آسمان استان صاف و همراه با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران آسمان استان در روز پنج‌شنبه ۶ تا تا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

اما در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما؛ در مناطق غربی استان از اواخر روز  ابری، بتدریج با بارش پراکنده و وزش باد همراه است.

به گزارش ایسنا مجموع بارندگی از بعدازظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت بدین شرح است: رینه ۵۶ ، پل سفید ۷۱، کجور ۵۲ ، دلیر ۳۹، بلده۳۸ و قراخیل قائمشهر ۴۰، آلاشت ۳۳، ساری ۳۷ و شیاده بابل ۳۲، بابلسر ۳۱، کیاسر ۵۲، آمل و جویبار ۳۲، دشت ناز ۳۶، بیشه بنه بهشهر ۳۹، کلاردشت ۲۵، سیاه بیشه ۱۹، ایزدشهر ۱۵و گلوگاه ۲۷، رامسر ۱۱، نوشهر۱۰ و تنکابن ۹، ایزدشهر ۱۵، بندر امیرآباد بهشهر ۲۳ میلیمتر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم