Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:54:07 GMT

مساعدت مالی شورای شیراز به موزه دفاع مقدس فارس

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۵۲۱۶

مساعدت مالی شورای شیراز به موزه دفاع مقدس فارس

ایسنا/فارس عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز داشتن یک موزه فاخر را برای این کلانشهر ضروری دانست و از مساعدت شورا در طرح توسعه و تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس فارس خبر داد.

علی اکبر سلطانی با اشاره به برگزاری منظم جلسات کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، به تشریح مهمترین فعالیت‌ها و طرح‌های بررسی شده در این کمیسیون پرداخت و گفت: به منظور تشکیل کمیته و کارگروه‌های تخصصی، پیرامون تشکیل کمیته بانوان و خانواده بحث و گفتگو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، او با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و نقش پررنگ بانوان در مشارکت‌های مردمی، تصریح کرد: کمیته تخصصی بانوان و خانواده ذیل کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز تشکیل خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر شیراز مسئولیت کمیته بانوان و خانواده بر عهده افسانه خواست خدایی، از دیگر اعضای این شورا خواهد بود.

او همچنین با اشاره به حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در شهر شیراز، اظهار کرد: همکاری لازم در برنامه فصل شیدایی بسیج هنرمندان استان فارس و کنگره جهانی ادبی و هنری محمد (ص) پیامبر رحمت انجام خواهد شد.

سلطانی داشتن یک موزه فاخر را برای کلانشهر شیراز ضروری دانست و به منظور کمک شهرداری برای رسیدن به این مهم عنوان کرد: طبق درخواست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به شهرداری شیراز اجازه داده شد که در طرح توسعه و تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس مساعدت کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز در ادامه به موضوع باغ‌های خانواده پرداخت و گفت: با عنایت به وضعیت حاکم بر جامعه ناشی از بیماری کرونا و عدم استفاده از باغات خانواده، موضوع ساماندهی و با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته او، مدیریت باغ‌های خانواده در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قرار خواهد گرفت و طراحی یک اپلیکیشن با پیش بینی تمام قابلیت‌های بازدید مجازی، انتخاب، رزرو و پرداخت هزینه سکوهای مستقر در باغ‌ها برای استفاده شهروندان در اسرع وقت انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهر شیراز موزه دفاع مقدس شهرداري سازمان فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیراز کمیسیون فرهنگی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی

به گزارش جام جم آنلاین، امیر شهرام ایرانی روز گذشته در حاشیه جشنواره فرهنگی و هنری روز ملی خلیج‌ فارس و رونمایی از پوستر روز ملی خلیج‌ فارس در محوطه برج آزادی در تهران، اظهار داشت:خلیج همیشه فارس نماد اقتدار ایران است، در شروع ٨ سال دفاع مقدس نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر ۶٧ روز توانست استیلای دریایی خود را به دشمن تحمیل و نیروهای بعثی را از صحنه حذف کند.

تامین امنیت شاهرگ اقتصادی کشور در خلیج‌ فارس

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در همان روزهای ابتدایی دفاع مقدس شاهرگ اقتصادی دشمن را قطع کردیم، اما شاهرگ اقتصادی خودمان را به صورت کامل و در امنیت و پابرجا نگه داشتیم به گونه‌ای که اقتصاد در جنگ به خوبی مدیریت شد و امنیت بنادر اصلی جنوب مانند بندر امام (ره) و بندر بوشهر و میدان نفتی جزیره خارک که اصلی‌ترین مرکز صادرات نفت ما بود، برقرار ماند و در نهایت شاهد پیروزی شیرینی بودیم که نیروهای مسلح به کشور و به مردم هدیه کردند.

«نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان از زمان دفاع مقدس تاکنون پله‌های اقتدار را طی کرده است و پیروزی جدید هم «وعده صادق» بود که به زودی هم نابودی رژیم منحوس صهیونسیتی صورت خواهد گرفت»

ایرانی گفت: امروز خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان است، البته بیشترین اسکورت‌های کشتی‌های ایران در مناطقی فرامرزی مانند خلیج عدن و اقیانوس اطلس که دشمنان نظام حضور دارند و تروریسم دریایی را تشکیل دادند اسکورت کشتی‌های خود را انجام می‌دهیم، اکنون دریانوردان و تجار ما در امنیت کامل فعالیت اقتصادی خود را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند