Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد مهدی خواجه‌ئیان معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر بیان کرد: پس از شیوع کرونا همه پژوهشگران دست به کار شدند که واکسن کرونا را زودتر تولید کنند. به طور معمول تولید واکسن ۵ سال تولید می‌کشد اما  با توجه به شرایط بیماری، زمان برای تولید واکسن بسیار کم بود به همین علت در همه دنیا مجوز اضطراری برای تولید و مصرف واکسن داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: واکسیناسیون به طور کلی به عنوان یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها شناخته می‌شود و واکسن کرونا هم دو نتیجه داشت یکی اینکه از مرگ و میر کاسته شد و دیکر اینکه جلوی حاد شدن بیماری را گرفت.

معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر افزود: نظام بهداشتی در تلاش است که با تمام مشکلات تزریق واکسن توسعه یابد اما شاهدیم هر روز مطلبی در فضای مجازی منتشر می‌شود و مردم را در میان بمباران خبرهای مختلف نسبت به واکسیناسیون دچار شبهه می‎کند. به طور حتم این فعالیت‌ها، کار کسانی نیست که دلشان برای مردم می‌سوزد.

خواجه‌ئیان این هجمه علیه واکسن یا نظام بهداشتی را بی‌انصافانه خواند و ادامه داد: اگر چه مشکلاتی در زمینه تامین واکسن یا موارد دیگر وجود دارد اما باید مردم اطمینان داشته باشند که واکسن‌ها با دقت بررسی، انتخاب و خریداری می‌شوند.

او با اشاره به اینکه اکنون به میزان کافی واکسن وجود دارد، تاکید کرد: پارسال مورد هجمه بودیم که چرا واکسن نیست، اما اکنون که واکسن وجود دارد، مردم مراجعه نمی‌کنند. از مردم می‌خواهیم اطلاعات صحیح را درباره واکسن از رسانه‌های رسمی دریافت کنند و به اطلاعاتی که مشخص نیست منبعشان کجا است توجه نکنند.

بیشتر بخوانید

۴۰ درصد از جامعه هدف در بوشهر، یک دوز واکسن کرونا زده‌اند به این نکات تغذیه‌ای در زمان واکسیناسیون کرونا دقت کنید

معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر بیان کرد: اکنون روزانه ۹ تا ۱۲ هزار نفر در این استان واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

خواجه‌ئیان با اشاره به مشکلات فراوانی که موج پنجم کرونا در استان بوشهر و کشور ایجاد کرد،گفت: با توجه به اینکه سویه جدید کرونا در راه است، امیدواریم با پوشش به نسبت خوبی که از واکسن ایجاد می‌کنیم تجربه سخت موج پنجم تکرار نشود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون ویروس کرونا استان بوشهر واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: باید در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال، ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی ایجاد کرد تا مردم با آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های تولیدی کشور، در سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب و کارهای جدید و آینده‌دار مشارکت کنند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور بستری مناسب برای معرفی توانمندی‌های ایران به بازارهای جهانی و انعقاد قراردادهای تجاری با خریداران بین‌المللی فراهم کرد.

وی گفت: برگزاری رویدادهای بزرگی چون نمایشگاه اکسپو و حضور فعال شرکت‌های ایرانی و همچنین استقبال شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه، سهم ایران در بازارهای صادراتی را افزایش خواهد داد، که این موضوع می‌تواند به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کشور کمک بسیاری نماید.

احمدی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشورمان در حوزه‌های مختلف، به خصوص صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌تواند برای سرمایه‌گذاران خارجی دارای جذابیت باشد، که بخشی از این قابلیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در ایران، عرضه شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از افزایش سهم اقتصاد ایران در تجارت بین‌الملل، گفت: بخش زیادی از سرمایه‌گذاری کشور در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه عظیم پارس جنوبی واقع در عسلویه استان بوشهر ایجاد شده است، و حضور شرکت‌های فعال صنعتی منطقه پارس در این نمایشگاه، مورد استقبال سرمایه‌گذاران و تجار خارجی قرار گرفته است.

وی عسلویه و منطقه پارس جنوبی را یکی از منابع درآمدی و ارزآوری کشور برشمرد، و افزود: سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی منطقه پارس از فرصت‌های عرضه و معرفی خود در صنایع نمایشگاهی و برگزاری رویدادهای بین‌المللی برای توسعه اقتصادی و تجاری خود بهره ببرند.

کد خبر 6096854

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد