Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ، در مصاحبه‌ای عموی خود را "فاشیست" و "خودکامه" نامید. وی افزود که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا "احتمالاً نمی‌داند منظور از فاشیست چیست".

این روانشناس ۵۶ ساله در پی انتشار کتاب جدیدش با عنوان " آسیب ملت ما و یافتن راهی برای درمان" در گفتگو با اینسایدر توضیح داد که چرا رئیس جمهور سابق آمریکا را یک "خودکامه" می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مری ترامپ بیان کرد: "دونالد ترامپ فکر می‌کند که لیاقت داشتن تمامی قدرت‌های جهان را دارد. در ذهنش، او همیشه در مرکز جهان است. "

نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، که مدت هاست به شدت نسبت به عموی خود انتقاد می‌کند، به اینسایدر گفت که تاریخ نشان می‌دهد که ترامپ برخورد با افراد قدرتمند اقتدارگرا را بر کسانی که "مایل به مشارکت در دیپلماسی هستند" ترجیح می‌دهد.

او اضافه کرد: "تنها چیزی که برای او اهمیت دارد این است که در ذهن او قدرت چه معنایی دارد. من حدس می‌زنم که تعریف او از قدرت چیزی است که ظالمانه و مخرب باشد. "

مری ترامپ گفت عمویش تحت تأثیر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان قرار ندارد و به نظرات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اهمیت بیشتری می‌دهد.

مری ترامپ افزود که این‌ها ویژگی مردی است که او در تمام زندگی خود می‌شناسد. وی ادامه داد: "او بسیار نیازمند است. ترامپ هر کسی را که از او تعریف و تمجید کند بزرگ می‌کند؛ مهم نیست که آن فرد چطور باشد".

رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز بار‌ها با کلام گستاخانه خود انتقادات برادرزاده‌اش را پاسخ داده است. او تاکنون واکنشی به این اظهارات نشان نداده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ دیپلماسی آمریکا دولت آمریکا رئیس جمهور مری ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا