Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:05:17 GMT

شهرک‌های اطراف غزه زیر باران بالن‌های آتش‌زا

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۶۰۷۸

شهرک‌های اطراف غزه زیر باران بالن‌های آتش‌زا

با ادامه محاصره غزه و کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در بازسازی این باریکه، جوانان فلسطینی با پرتاب بالن‌هایی از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی، پیامی هشدارآمیز به رژیم صهیونیستی داده و خواستار لغو محاصره غزه شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این بالن ها در حالی پرتاب می‌شوند که روی آنها تصاویر شهدایی که توسط دشمن صهیونیستی شهید شدند و نیز پیام‌های تهدیدآمیز علیه این رژیم ترسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روی این بالن‌ها شعارهایی مانند "محاصره غزه را لغو کنید"، "منتظر پول بازسازی هستیم" و "به داد غزه برسید"، نوشته شده است.

اخیرا گروه‌های فلسطینی در غزه تصمیم گرفتند در اعتراض به تشدید محاصره غزه، مخالفت با بازسازی این منطقه و ممانعت از واردات کالا، فعالیت های مقاومت مردمی از جمله پرتاب بالن های آتش زا به سمت اراضی اشغالی را تشدید کنند.

این گروه‌ها در واکنش به تشدید محاصره غزه، روزانه نزدیک نوار مرزی دست به فعالیت‌های اعتراضی می زنند. همچنین فعالیت‌های خشم شبانه از شنبه گذشته در مرزهای شرق غزه آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوار غزه محاصره غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هواشناسی مازندران اعلام کرد که با شمالی شدن جریان هوا و عبور موج از تراز میانی جو، دریای خزر با وزش باد شدید مواج خواهد شد و برای فعالیت دریایی ناامن می‌شود.

هواشناسی مازندران با بیان اینکه سامانه ناپایدار جوی مناطق ساحلی و دور از ساحل را تحت تاثیر قرار می‌دهد اعلام کرد که بیشینه سرعت وزش باد نیز تا ۱۶ متر بر ثانیه خواهد رسید که این امر باعث شکل‌گیری امواج تا ۱.۵ متری در مناطق نزدیک ساحل و در فرا ساحل نیز تا ۲.۵ متری می شود و برای فعالیت های دریایی مناسب نخواهد بود.

هواشناسی مازندران هشدار داد که این وضعیت جوی دریایی علاوه بر احتمال غرق شدن قایق های سبک و تفریحی، احتما غرق شدن شناورهای صید کیلکا، اختلال در تردد شناورهای نیمه سنگین و اختلال در فعالیت های بندری از جمله تخلیه و بارگیری و اختالال در ورود و خروج شناورها به حوضچه بناد را نیز به همراه خواهد داشت.

هواشناسی مازندران در این اخطاریه علاوه بر تاکید بر لزوم احتیاط در فعالیت‌های دریایی در مناطق فراساحل، احتیاط در تردد شناورهای سبک و در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی، تردد قایق ها و شناورهای سبک تفریحی و صیادی و همچنین صید پره و کیلکا را نیز در این مدت ممنوع اعلام کرده است.

مازندران حدود ۴۸۰ کیلومتر از سواحل جنوبی دریای خزر را در اختیار دارد که بیشترین میزان در میان سه استان شمالی است.

 

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی امروز مازندران نیمه ابری تا ابری، همراه با کاهش نسبی دما و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده باران و وزش باد و در روز جمعه نیز نیمه ابری از بعدازظهر ابری، از سمت غرب استان با رگبار باران، وزش باد و با احتمال رعد و برق همراه خواهد بود.

شرایط جوی مازندران در روز شنبه آینده ابری گاهی با رگبار باران، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعد و برق و در روز یکشنبه نیز نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و از اواخر وقت با کاهش ناپایداری پیش‌بینی شده است.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که گلوگاه با ثبت دمای ۲۸.۶ و دلیر چالوس با ۱۵.۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته پنج درجه کاهش خواهد یافت.

وضعیت امروز دریای خزر نیز با موج کوتاه و باد ضعیف تا متوسط پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب
  • هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی؛ احتمال خسارت به محصولات کشاورزی
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه