Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جهانبخش کرمی شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، با بیان اینکه عملکرد کنگره، باید در محضر رهبر معظم انقلاب ارائه شود و بنابراین لازم است که اقدامات به نحو شایسته انجام گیرد: اظهار داشت: این در حالی است که متاسفانه در شهرستانها فضای شهری، مناسب با فضاسازی کنگره شهدا نیست و در برخی از شهرستان ها، حتی یک بنر هم درباره کنگره نصب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اظهار نارضایتی از عملکرد نامناسب برخی از کمیته های کنگره، افزود: با وجود اینکه برگزاری کنگره و مسئولیت های مربوط به کمیته ها، در چهارم اسفند ۹۸ ابلاغ شده است، هنوز اما، برخی از کمیته ها همچنان در انجام اقدامات و یا ارائه گزارش عملکرد به دبیرخانه، سستی می کنند.

اقدامات انجام شده در این مدت در ۵۷ بند مشخص شده است

سردار کرمی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در این مدت در ۵۷ بند مشخص شده است، گفت:  ۴۸ هزارو ۹۱۱ ختم قرآن، ۴۳ هزارو ۱۸۰ زیارت عاشورا، ۲۱ هزار و ۲۱۱  جلد اهدای مفاتیح، ۲۴ میلیون نذر صلوات، اهدای ۸۲۱ هزارو ۵۹۱ بسته معیشتی مومنانه، ۷۲۶ هزار و ۲۴۵ پرس توزیع غذا، اهدای ۶۲۸ هزار بسته بهداشتی، دیدار با خانواده شهدا ۲ هزارو  ۶۸۵  مورد، مصاحبه با خانواده شهدا یک هزارو ۵۱۰ ساعت، مجموعه اسناد جمع آوری شده بیش از ۵۲۰ هزار سند، بخشی از این اقدامات است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در بخش های مختلف  و دارای تنوع بسیار است، اظهار داشت: بازسازی یک هزار و ۵۲۸ مزار شهدا ، برگزاری ۴۸۷ یادواره با عنوان آبروی محله، برگزاری جلسه حلقه های تربیتی با موضوع ایثار و شهادت   ۵۸ هزار و ۷۰۰ جلسه، حضور طلاب در مناطق   ۱۴ هزار و ۲۸۵ نفر نفر در روز، اهدای جهیزیه یک هزار و ۶۲۹ مورد به نیت شهدا، تبلیغات ازدواج آسان و اسلامی بیش از ۳ هزار مورد، اهدای ۲۹ هزار و ۲۲۰ مورد کمک هزینه معیشتی بهداشتی و درمانی، ساخت خانه محرومان  ۴ هزاو  ۸۶۵ باب و پرداخت اجاره مسکن مددجویان  ۲ هزارو  ۴۹۰ مورد، از آن جمله است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان، گازرسانی به منازل محرومان یک هزارو ۳۷۸ مورد، اهدای وسایل ورزشی ۴ هزارو ۸۲۶ مورد، فعال سازی گروه های سرود نشریه و تئاتر ۸۴۷ گروه، انتشار یک  هزار و ۱۲۰ خبر، تالیف و چاپ کتاب ۲۱ عنوان، آزادی ۲۱۳ نفر زندانی غیرعمد، خدمات درمانی رایگان  ۱۷هزار و ۲۴۱ مورد، اهدای ۱۲ هزار قواره چادر مشکی و نماز و احداث فضای ورزشی ۶۳ هزار متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره است.

 وی به عملکرد برخی از کمیته های کنگره هم اشاره کرد و گفت: کمیته های جهاد دانشگاهی، ورزش و جوانان، رسانه، طلاب، فضای مجازی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و  محرومیت زدایی،  از جمله کمیته هایی هستند که خوب عمل کرده اند.

سردار کرمی گفت: در مقابل اما، هستند کمیته هایی هم که  اقدامات آنها ضعیف بوده و یا  اگر هم اقداماتی داشته اند، حداقل گزارش کار نداده‌اند که  کمیته دانشگاهیان با مدیریت دانشگاه زنجان، کمیته علمی با مدیریت دانشگاه آزاد که خیلی ضعیف عمل کرده، کمیته فرهنگی هنری با مدیریت ارشاد اسلامی که البته قبلا  خیلی فعال نبود اما بامدیریت جدید اقدامات خوبی  انجام شده است .

 وی افزود: کمیته فرهنگیان و دانش آموزان با مسئولیت آموزش و پرورش در استان خوب عمل کرده اما شهرستان ها ضعیف هستند و  کمیته بازرسی استانداری، سپاه و کمیته بانوان نیز  انتظارات ما را برآورده نکردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان، به کمیته گنجینه و یادمان با مسئولیت شهرداران هم اشاره کرد و گفت: شهرداری‌های زنجان ابهر و قیدار خوب عمل کرده اند اما ایجرود ماهنشان و طارم ضعیف بوده اند.

 وی در ادامه با بیان اینکه بنیاد شهید در بحث مصاحبه از خانواده شهدا مصاحبه های ارزشمندی تحویل داده است، افزود: این مصاحبه با بیش از  ۲۰۰ عنوان است.

 سردار کرمی به برنامه‌های انجام نشده در شهرستان‌ها هم اشاره کرد و گفت: در زنجان ۲۴ مورد، ایجرود حدود دو برابر زنجان، خرمدره ۴۷ مورد،سلطانیه ۵۴ مورد، خدابنده ۴۱ مورد، ماهنشان ۴۵ مورد، طارم ۴۲ مورد و ابهر ۳۱ مورد بوده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان، تاکید کرد: کمیته های مربوطه در اندک فرصت باقیمانده گزارش اقدامات خود را به دبیرخانه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان ارائه دهند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید دولت زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید دولت زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان اقدامات انجام شده کمیته ها عمل کرده یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم

افتتاحیه بیست و ششمین کنگره سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار شد.

کنگره همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت با حضور مدیران دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف قم و نمایندگان صنایع استان به مدت ۳ روز در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار می‌شود.

محور‌های این کنگره ارائه راهکار‌های مناسب برای جهش تولید با مشارکت مردم ،صنعت و دانشگاه، ایجاد بستری مناسب جهت جذب نیروی انسانی کارآمد برای صنایع و شرکت‌ها، تدوین سیاست‌ها و راهکار‌های کارآفرینی و تجاری‌سازی دانش، نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در تحقق پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نقش نهاد‌های  پشتیبان، ارتباط موثر دانشگاه و صنعت به منظور تسهیل اشتغال دانش آموختگان و بررسی روش‌های برندینگ و تبلیغات در صنایع استان قم است.

روز دوم این کنگره میزگرد‌هایی با حضور دانشجویان و نمایندگان صنایع و نمایشگاه دستاورد‌های دانشجویان برگزار می‌شود.

در روز اول این کنگره بیش از ۵۵۰ دانشجو  در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف حضور داشتند.

این کنگره یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در استان قم و دانشگاه شهاب دانش برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند