Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:16:23 GMT

چه کسی جایگزین جعفر سمیعی خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۶۶۷۷

چه کسی جایگزین جعفر سمیعی خواهد شد؟

با تغییر در رأس وزارت ورزش، به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس نیز تحولاتی را در روزهای آینده خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در آبان ۱۳۹۹ بود که وزارت ورزش و جوانان تصمیم به برکناری مهدی رسول پناه و انتخاب جعفر سمیعی به عنوان جانشین وی در پست مدیرعاملی گرفت و حالا باتوجه به حضور وزیر جدید، به نظر می‌رسد تغییرات در باشگاه پرسپولیس به حالت اجتناب ناپذیر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعفر سمیعی که از تمایل حمید سجادی برای انتخاب مدیرعاملی جدید اطلاع دارد، استعفای خود را به وزیر ورزش تحویل داد که این موضوع مورد شب گذشته در برنامه ویژه خبری از سوی وزیر ورزش تایید شد و او مخالفتی را با این استعفا نشان نداد.

 

با این تفاسیر باید کار جعفر سمیعی و تیم مدیریتی او در پرسپولیس را تمام شده دانست و شمارش معکوس را برای حضور فردی جدید در پست مدیرعاملی به راه انداخت؛ شمارشی که احتمالا نتیجه آن بازگشت یکی از مدیران سابق به ساختمان باشگاه خواهد بود.

 

اگرچه شایعاتی پیرامون مذاکره با مهدی محمدنبی و حبیب کاشانی وجود داشت اما به نظر می‌رسد انتخاب وزارت ورزش، علی اکبر طاهری است. مدیرعاملی که پس از ورود برانکو ایوانکوویچ به ایران به مدت دو سال هدایت باشگاه را برعهده داشت و قرمزها به جز یک محرومیت نقل و انتقالاتی، روزهای خوبی را در دوره او تجربه کردند.

 

طاهری که با وزیر ورزش قبلی رابطه چندان خوبی نداشت، پس از لیگ شانزدهم جای خود را به معاونش حمیدرضا گرشاسبی داد و پس از آن به عنوان یک آلترناتیو همیشگی برای مدیریت باشگاه باقی ماند و حتی سال گذشته شنیده‌هایی مبنی بر بازگشت او به صندلی مدیرعاملی باشگاه وجود داشت که هرگز محقق نشد.

 

به هرصورت با توجه به اینکه روابط نزدیک و برخی توصیه‌ها در انتخاب مدیران استقلال و پرسپولیس تاثیرگذار است تا انتخاب نهایی هیچکس نمی‌تواند از حضور خود در این پست مطمئن باشد،ضمن اینکه چه بسا انتخابهای عجیبی که در دوره قبلی رقم خورده و شاید بازهم در به همان پاشنه بچرخد.

حمید سجادی جعفر سمیعی وزارت ورزش و جوانان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید سجادی جعفر سمیعی وزارت ورزش و جوانان پرسپولیس تهران وزارت ورزش جعفر سمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت مجوز فعالیت زنان در این رشته صادر نشده است.

طرفداری | مهرعلی باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در خصوص حضور زنان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، گفت:

ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و زنان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی طی گفت‌وگویی با ایرنا، در خصوص فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد:

پیش تر اعلام شد که فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند