Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@13:29:31 GMT

پرداخت وام بازنشستگان از امروز آغاز می‌ شود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۶۹۵۰

پرداخت وام بازنشستگان از امروز آغاز می‌ شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، علی دهقان کیا، رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: دو مرحله از پرداخت وام بازنشستگان کارگری انجام شده؛ در دور دوم به بیش از دوازده هزار بازنشسته وام پرداخت شد و قرار بود از امروز دور جدیدی از پرداخت‌ها آغاز شود.

وی ادامه داد: تا این لحظه پرداخت‌ها صورت نگرفته و در حال پیگیری موضوع هستیم تا پرداخت‌های دور سوم آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از بازنشستگان از ارسال پیامک برای تایید تمایل به دریافت وام انتقاد دارند و معتقدند؛ بعد از ثبت نام موفق و کامل، نیازی به تایید پیامکی نیست. رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران در این رابطه می‌گوید: در روند پرداخت وام هفت میلیون تومانی، ایرادات و مشکلات قانونی وجود دارد که در حال رایزنی و تلاش برای حل این مشکلات هستیم.

او ارسال پیامک تایید را یکی از این مشکلات می‌داند و اضافه می کند: امیدواریم این مشکل نیز به زودی حل شود و پرداخت وام‌ها با سهولت بیشتری امکان‌پذیر شود. بسیاری  مشکلات حقوقی و قانونی نیز وجود داشته که تا امروز با پیگیری کانون‌ها مرتفع شده است.

به گفته دهقان کیا، احتمالاً تا آخر وقت اداری امروز (چهاردهم شهریورماه) دور جدیدی از پرداخت وام بازنشستگان آغاز خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: همه مشمولان و بازنشستگانی که برای دریافت وام ثبت نام کرده‌اند، بتوانند بدون مشکل این تسهیلات را دریافت کنند؛ گرچه مبلغ آن کافی و رضایتبخش نیست اما امیدواریم بازنشستگان در مراحل دریافت به مشکل برنخورند.

پربیننده ترین دلایل مخالفت کارشناسان با افزایش حقوق کارکنان قوه قضاییه / راه صحیح بهبود معیشت مردم کاهش حقوق کارکنان دولت کذب محض است درصد افزایش حقوق کارکنان دولت در سال۱۴۰۱ اعلام شد خطر گشایش های ارزی! ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۶/۱۳

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام بازنشستگان پرداخت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم

حسن نتاج مدیر مجموعه باغ بهشت مامطیر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به استقبال بی سابقه علاقه‌مندان از شهر‌های مختلف استان از جشنواره شنواره برداشت گل محمدی و گلابگیری ، گفت: این یازدهمین سالی است که مشغول به پرورش گل محمدی و دهمین دوره‌ایست که در حال برگزاری جشنواره برداشت گل محمدی و گلابگیری هستیم.

او افزود:خداروشکر از سال ابتدایی تا به امروز که دهمین دوره می‌باشد هرساله شاهد رشد علاقه‌مندان در بازدید از این جشنواره بودیم بطوری که تعداد قابل توجه‌ای از گردشگران از شهر‌های مختلف استان به اینجا می‌آیند تا جدای استفاده از فضای بکر این باغ از مشتقات این محصول هم بهره‌مند شوند.

نتاج گفت: در گذشته این باغ یک زمین شالیزاری بوده که هر ساله در هنگام فصل کشت با مشکل کمبود آب مواجه بودیم ولی از زمانی که رو به پرورش گل محمدی آوردیم دیگر این مشکل وجود ندارد چرا که گل محمدی نیاز بسیار محدودی به آب، مواد کودی عالی و معدنی دارد و جزو گیاهانی است که در اراضی شیب‌دار، زمین‌های کم آب و خاک‌های ضعیف هم پرورش می‌یابد

او در خصوص خواص دارویی و مشتقات گل محمدی افزود:گل تازه و غنچه خشک، مربا و شربت گل محمدی، گلاب درجه یک و گلاب دو آتیشه از جمله محصولاتی هستند که از این گیاه به دست می‌آوریم و در مجموع گل محمدی گیاهیست که از شاخه و برگ‌هایش هم می‌توان در بحث دارویی استفاده کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است