Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:32:26 GMT

هدست گیمینگ JBL Quantum 350 چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۷۰۵۲

هدست گیمینگ JBL Quantum 350 چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت JBL اخیرا از هدست گیمینگ جدید خود به نام Quantum 350 رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت JBL اخیراً محصولات جدید خود از جمله هدست‌های گیمینگ، هدفون‌های TWS و بلندگوی بلوتوثی Flip 6 خود را معرفی کرده است، یکی از این محصولات هدست گیمینگ JBL Quantum 350 نام دارد که در ماه جاری با قیمت ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۵ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هدست بی سیم JBL Quantum 350 به درایورهای ۴۰ میلی متری مجهز شده است و از فناوری QuantumSurround پشتیبانی می‌کند علاوه بر این هدفون‌های این محصول دارای میکروفون‌های بسیار قوی است. شرکت JBL اعلام کرده است که با هر بار شارژ کردن این هدست بی‌سیم گیمینگ می‌توان به مدت ۲۲ ساعت از آن استفاده کرد همچنین تنها با پنج دقیقه شارژ کردن محصول ذکر شده می‌توان ۶۰ دقیقه با آن بازی کرد.

دیگر محصول جدید شرکت JBL ایربادز Reflect Flow Pro نام دارد که دارای طراحی بسیار جالبی است و در رنگ‌های قابل توجهی عرضه خواهد شد. ایربادزها با پشتیبانی از فناوری Smart Ambient به قابلیت حذف نویز تطبیقی مجهز شده است. هدفون ذکر شده دارای شش میکروفون با وضوح صدای بالا است که قادر است هر صدای مزاحم را حذف کند.

علاوه بر این، شرکت JBL اعلام کرده است که با هر بار شارژ کردن این محصول می‌توان به مدت ۱۰ ساعت از آن استفاده کرد، هدفون گیمینگ ذکر شده از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند به طوری که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن آن می‌توان به مدت ۶۰ دقیقه با آن بازی کرد. قیمت Reflect Flow Pro به میزان ۱۷۹.۹۵ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 519652

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی علم و فناوری هدفون معرفی هدفون گجت های جدید گجت گجت جديد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شارژ کردن شرکت JBL

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فضل‌الله رحمتی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری با هدف شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صادراتی خود در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو شرکت دارد.

وی با اشاره به حضور 41 شرکت تولیدی محصولات صادراتی در استان که موفق به گرفتن استانداردهای جهانی در 6 گروه کالایی شده‌اند، عنوان کرد: با تقویت زیرساخت‌های تولیدی و صادراتی، این استان اکنون 30 محصول صادرات محور است.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به بخش‌های غرفه استان در نمایشگاه ایران اکسپو که شامل زنجیره‌های ارزش استان، فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت‌های صادراتی است، افزود: حضور در این نمایشگاه مشتری‌های جدید و افزایش مقاصد صادراتی را برای استان به همراه دارد.

رحمتی با بیان اینکه تولید لوازم خانگی در استان افزایش 25 درصدی داشته است، مطرح کرد: شیرخشک، اسکیم، پودر بستنی، خوراک آبزیان، چربی‌های گیاهی، کاشی، سرامیک، لوله موکت، کفپوش از نمد، سیمان و کیلنکر، محصولات صادراتی استان به شمار می‌روند.

رئیس سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: سنگ ساختمانی، سیلندر گاز، چینی بهداشتی، ورق گالوانیزه، کابل شبکه، محصولات فولادی و ادوات کشاورزی از دیگر محصولات صادراتی استان هستند.

انتهای پیام/7540

  

دیگر خبرها

  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول