Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بهمن موتور که در اسفند سال گذشته خودرو دیگنیتی و از ابتدای امسال هم محصول فیدلیتی را به به بازار عرضه کرده و این دو خودرو با توجه به مشخصات فنی و سطح کیفی و ایمنی محصولات و همچنین قیمت مناسب آن با اقبال مواجه شده است، از شتاب در تولید این دو خودرو موفق خبر داد.

محمد ضرابیان مدیر عامل شرکت بهمن موتور در این رابطه گفت: بر اساس سیاست گذاری شرکت بهمن موتور ایجاد تعهد بر اساس توان تامین و تولید صورت می گیرد و سعی در ارائه محصولات با کیفیت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن موتور جزء معدود شرکت های خودرو ساز داخلی است که هیچگونه تعهد معوق حتی از سنوات قبلی که ناشی از تحریم ها است ندارد و اصل رضایت مشتریان از فرآیند فروش در بهمن موتور جزء اساسی ترین فعالیت ها است.

ضرابیان ضمن اشاره به مشکلات فراوان در حمل و نقل بین المللی طی چند ماه اخیر و کمبود کانتینر در سطح بین الملل و خطوط کشتیرانی جهت حمل به بنادر ایران و نیز افزایش بی سابقه هزینه حمل دریایی (به عنوان مثال کانتینر 40 فوت HQ که می تواند قطعات برای تولید 2.2 دستگاه خودرو را در خود جای می دهد از 2800 دلار در سال گذشته به 8500 دلار افزایش یافته است)، اظهار کرد: این شرکت اقدامات لازم در جهت حمل قطعات برای تولیدات سفارش گذاری شده را به عمل آورده تا برنامه های تولید سال جاری را محقق نماید.

همچنین به دلیل مواجه با موج جدید کرونا در کشور از مرداد ماه و حفظ سلامت پرسنل و به جهت همراهی با تصمیمات ستاد کرونا در تعطیلات سراسری تهران طی هفته آخر مرداد ماه، شرکت برنامه افزایش تولید در شهریور ماه را در دستور کار قرار داده است.

ضرابیان در آخر ضمن تاکید به اینکه برنامه و زمان فروش محصولات و اعلام رسمی قیمت تنها از طریق وبسایت و صفحات اجتماعی رسمی شرکت بهمن موتور به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید، گفت: تا پایان سال برنامه ریزی کرده ایم سه محصول جدید در بهمن موتور نیز به محصولات اضافه شود و به تولید انبوه برسد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شرکت بهمن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیئت مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور ربانی‌مهر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان، شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان در این نشست گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی کمک کنند.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: بازار مرغ همدان در وضعیت ثبات قیمت است و قیمت مرغ در همدان ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل است و بیش از مصرف، مرغ تولید می‌شود و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در اکثر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توزیع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

کد خبر 6098417

دیگر خبرها

  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول