Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:09:16 GMT

فارس در اجرای طرح منش پیشرو است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۷۴۵۱

فارس در اجرای طرح منش پیشرو است

ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: جهاددانشگاهی این استان با اجرای طرح منش، در راستای بسترسازی و ایجاد انگیزه بین جوانان، کارآفرینی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی پیشرو بوده است.

عباس حاجی‌زاده یکشنبه ۱۴ شهریور در آیین اختتامیه طرح مرکز نوآوری و شتابدهی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ورزش و جوانان پرداختن به دغدغه‌های جوانان از جمله مسکن، ازدواج و اشتغال است، گفت: از سال گذشته طرح منش با همکاری خوب جهاد دانشگاهی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: اکنون شاهد هستیم که ایده‌های جوانان ما به نتیجه می‌رسد و با همکاری جهاد دانشگاهی ایده‌ها را به عمل تبدیل می‌شوند. 

حاجی‌زاده افزود: سه طرح سازمان‌های مردم نهاد زیر مجموعه ورزش و جوانان در این رویداد پذیرفته شدن و سازمان‌های مردم نهاد از جوامع هدف مرکز نوآوری و شکوفایی بوده است.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان فارس، اجرای طرح سرباز مهارت با همکاری جهاد دانشگاهی استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این طرح هر ماه بیش از هزار سرباز از آموزش‌های ضمن خدمت بهرمند می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه یکی از وظایف این نهاد پیگیری امور جوانان است که بتواند با همکاری سایر ادارات مباحث دیگر و مواردی که دغدغه ها را در این زمینه حل کند، عنوان کرد: طرحی‌هایی که در مراکز منش ارائه شد، نشان داد که استعدادهای بسیار خوبی در بین جوانان در زمینه‌های مختلف وجود دارد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه اشتغال جوانان کشورمان دغدغه دولت است، لازمه ایجاد اشتغال از طریق کارآفرینی را شناسایی ایده‌های ناب دانست و اظهار کرد: بعد از شناسایی ایده باید با حمایت منتورها و اساتید راهنما به مرحله اجرا برسند.

او تحقق "اقتصاد مقاومتی" را یکی از دغدغه‌های اصلی رهبرمعظم انقلاب طی این سال‌ها اعلام کرد و گفت: طرح منش می‌تواند با جذب ایده‌های جونان و تبدیل آن به کسب و کار گامی مهم در زمینه این فرمان رهبر انقلاب بردارد و فضای لازم برای گسترش کار و کارآفرینی را فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس جامعه هدف مرکز نوآوری و شتاب دهی را سازمان‌های مردم نهاد، جوانان فارغ‌التحصیل و... دانست و گفت: هدف نهایی این طرح ایجاد شغل با استفاده از کارآفرینی است که شاهد وصول ایده‌های خوبی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد ساماندهی امور جوانان فارس اقتصاد مقاومتی حاجی زاده مرکز منش استانی علمی و آموزشی ورزش و جوانان طرح منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند