Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اروگوئه ای در برنامه های آینده مادریدی هاست.

11 روز پیش خبر رسید فدریکو والورده، هافبک اروگوئه ای باشگاه رئال مادرید قرارداد خود را با تیم سفیدپوش پایتخت را تا سال 2027 تمدید کرد و در 6 فصل آینده نیز در مادرید توپ خواهد زد. شنیده ها حاکی از این است که در قرارداد جدید مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن به یک میلیارد یورو افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین مورد اما امروز فابریتیزیو رومانو گزارشی منتشر کرده است و در آن مدعی شده است پرز با توجه به شرایط موجود بازار و حضور تیم های انگلیسی با پیشنهادهای سرسام آور اقدام به تمدید قرارداد فوری با این بازیکن جوان کرده است، چرا که او را در بین بازیکنان نسل آینده باشگاه مادریدی می داند.

گفتنی است در قرارداد جدید دستمزد این بازیکن به طرز قابل توجهی افزایش یافته است و همان طور که گفته شد بند فسخ قراردادش نیز افزایشی دو برابری پیدا کرده است. والورده تا به امروز 104 بار برای رئال مادرید به میدان رفته و توانسته 5 گل بزند و 6 پاس گل برای یارانش ارسال کند.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس لوکاکو: اینتر مرا از لجن بیرون کشید اما فقط می خواستم به چلسی بروم کاروان ورزش ایران صاحب بهترین عملکرد در تاریخ پارالمپیک شد بررسی یک ادعا: آیا ملکه انگلیس واقعا پیراهن امضا شده رونالدو را درخواست کرده است؟ تراکتور رکورد شکست؛ هر ساعت یک حاشیه! | این تیم گناه دارد وزیر ورزش آماده پذیرش استعفای مدیران عامل استقلال و پرسپولیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح در فهرست فروش لیورپول

آفتاب‌‌نیوز :

محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد، اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏