Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – دو تیم عراق و کره جنوبی در اولین دور از مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز پنجشنبه به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. سون هیونگ مین پس از پایان بازی در گفتگوی تلویزیونی مدعی شد که عراق ضد فوتبال ارائه داده و تمرکزش روی تلف کردن وقت بوده است. این در حالی بود که بسیاری باور داشتند که عراق توانسته به خوبی راه حملات کره جنوبی را سد کند و فوتبالی که ارائه داده فاصله زیادی با ضد فوتبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیک ادووکات، سرمربی عراق، نیز به همراه بسیاری از هواداران کره جنوبی نسبت به اظهارات سون واکنش منفی نشان داد. بخش هایی از حرف های ستاره کره جنوبی را بخوانید:

*بازیکن عراقی که به همراه من آزمایش دوپینگ داد چیزهای زیادی گفت که درکش نمی‌کردم. این صحبت‌ها از منظر یک بازیکن به بازیکن دیگر مطرح شدند. از سوی دیگر انجام چنین کاری از سوی عراق منطقی به نظر می‌رسد. آنها احتمالا به این موضوع فکر کردند که غلبه بر کره کار دشواری خواهد بود. آنها می‌خواستند هر طور شده حتی یک امتیاز کسب کنند. من به این دیدگاه احترام می‌گذارم. اما آنها حتی در شروع مجددها هم سعی در اتلاف وقت داشتند. این خودش نوعی تاکتیک است.

*دیک ادووکات که هدایت تیم ملی کره جنوبی را نیز بر عهده داشته می‌گوید که صحبت‌های من درباره تیمش بی‌پایه و اساس است، آیا او بازی متفاوت از آنچه من دیدم را دیده است؟ این نظر من است. من این نظر را مطرح نکردم تا باعث ایجاد هیاهو شوم، بلکه فقط آنچه حس می‌کردم را گفتم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کره جنوبی تیم ملی عراق تیم ملی کره جنوبی هئونگ مین سون کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی‌ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید، چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب‌دیدگی این بازیکن طولانی‌تر از چیزی است که تصور می‌شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

منبع: ورزش سه

tags # سپاهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند