Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کرمان از معرفی ۱۴۰ واحد صنعتی متخلف به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ داریوش غفاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به تکلیف قانونی صاحبان صنایع مبنی بر ارائه خوداظهاری و ارائه آمار و مستندات به اداره کل حفاظت محیط زیست استان و به منظور نظارت و پایش بهتر صنایع، علی‌رغم اخطاری‌ها و مکاتبات صورت گرفته اقدامی درخصوص انجام خود اظهاری انجام ندادند که در نهایت پس از بررسی مسائل فنی در طول سه ماه گذشته به استناد ماده ۱۶ قانون هوای پاک این صنایع به مراجع قضایی استان معرفی شدند تا براساس قوانین اقدام لازم با این صنایع صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از توسعه و اشتغال استان و تولید ملی در مرحله اول با انجام مکاتبه و ارائه راهنمایی لازم و در مرحله دوم به صورت اخطار کتبی، موارد تخلف به صاحبان صنعت اعلام شده است.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمان بیان کرد: علی رغم اقدام مثبت تعدادی از صنایع در ثبت اطلاعات در سامانه جامع محیط زیست انسانی و انجام خوداظهاری، برخی از صنایع بدون هیچ توجهی به تکلیف قانونی، از انجام خوداظهاری خودداری کردند که حسب وظیفه قانونی پیگیری قضایی در این خصوص در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی از صاحبان صنایع استان کرمان درخواست کرد هر چه سریع‌تر اطلاعات مربوط به واحد صنعتی خود را در سامانه جامع محیط زیست انسانی به نشانی iranemp.ir ثبت نمایند تا از مشوق‌های قانونی لازم برخوردار شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: داریوش غفاری مراجع قضایی کرمان اداره کل محیط زیست استان کرمان محیط زیست اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چنگیز نیازی گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، یک متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیر مجاز به همراه ١٨ عدد فشنگ و سایر ادوات شکار را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارداشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین