Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فریدون قربانیان ابتدا به شوخی می‌گوید که  به نظر می‌رسد شما دوستان رسانه‌ای تمایل دارید بادران برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند، اما وقتی جواب می‌دهیم که به هر حال این اخبار بیشتر از همیشه در مورد بادران به گوش می‌رسد، ادامه می‌دهد: شرکت بادران نه از تیمداری و فوتبال خداحافظی کرده و نه قصد خداحافظی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم می‌دانم یک نکته ای را حتما یادآوری کنم که بنده وارد بیزینس یا کاری نمی‌شوم یا اینکه اگر وارد شدم با قدرت آن کار را پیش خواهم برد.

مالک باشگاه بادران اضافه می‌کند: از همان بدو ورود به فوتبال و تیمداری اهدافی را مد نظر خودم داشتم و با چشمانی باز این رشته را برای باشگاهداری انتخاب کردم. اگر هدف یا برنامه نداشته و باری به هرجهت وارد فوتبال شده بودم همان سال اول یا دوم خداحافظی می‌کردم اما نگاه من و سایر نزدیکانم در بادران، رسیدن به اهداف میان مدت و بلند مدت بود.

قربانیان یادآور می‌شود: البته کتمان نمی‌کنم یکسری اتفاقات و سنگ اندازی‌های دلسرد کننده برای بادران و بخش خصوصی در فوتبال ایران وجود دارد اما ما هیچ گاه مأیوس نشده و نخواهیم شد. از طریق همین تریبون هم به شما اعلام می‌کنم بادران، سورپرایز جدید برای فوتبال ایران دارد و منتظر باشید.

مالک بادران در پایان می‌گوید: از تمامی‌رسانه‌ها بابت پیگیری وضعیت باشگاه بادران تشکر می‌کنم اما یک خواهش دارم و آن هم انتشار اخبار بر مبنای دقت و صحت است. البته واقف هستم و می‌دانم شغل خبرنگاری و تهیه خبر آن هم در شرایط کُرونایی چه دشواری‌هایی دارد اما انتظار می‌رود انتشار خبری با ابعاد خداحافظی از فوتبال پس از استعلام از منابع مطلع وموثق باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بادران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا جدیدترین عضو بلادلاین برای همه یک سورپرایز بود؟/ اخبار WWE

تانگا لوا پس از حدود یک دهه به WWE برگشت!

اگرچه هواداران از بازگشت غیرمنتظره تانگا لوا به WWE در شوک هستند، اما طبق گزارش‌ها او از چند ماه پیش در استخدام این کمپانی بوده است.

طرفداری | دیشب و در نخستین بازی از رویداد بکلش فرانسه سولو سیکوا و تاما تونگا از بلادلاین در یک دیدار تگ تیم مقابل رندی اورتون و کوین اونز قرار گرفتند. در حالیکه کوین اونز در تلاش برای پین کردن تاما تونگا بود، برادر خوانده او با حضوری غیرمنتظره در کنار رینگ مانع شمارش داور شد. تانگا لوا سپس با استفاده از پلکان کنار رینگ به رندی اورتون و کوین اونز حمله کرد، تا به این ترتیب کمک شایانی به برد بلادلاین در این دیدار کرده باشد.

دیو ملتزر از رسانه Wrestling Observer Radio امروز جزئیات بیشتری از بازگشت غیرمنتظره لوا منتشر کرد. به ادعای او اگرچه این توافق از چند ماه پیش صورت گرفته بود، اما از آنجایی که کمپانی NJPW درباره اتمام قرارداد لوا اطلاعیه‌ای منتشر نکرده بود WWE به خوبی توانست این راز را طی این مدت مخفی نگه دارد.

قرارداد تاما تونگا و تانگا لوا در اصل همزمان ثبت شدند. دلیل مخفی ماندن آن این بود که هیچ اطلاع‌رسانی‌ای از سوی NJPW انجام نگرفت (درباره پایان قرارداد لوا) و هرگز خداحافظی‌ای برای او گرفته نشد. WWE هم قطعا چنین چیزهایی را اطلاع‌ رسانی نمی‌کند. اما این چیزی نبود که مثلا ظرف 2 هفته اخیر انجام شده باشه، خیر این قرارداد از ماه‌ها قبل نوشته شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • چرا جدیدترین عضو بلادلاین برای همه یک سورپرایز بود؟/ اخبار WWE
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)