Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی گفت: هم‌فکری و هم‌افزایی با قضات مجرب و نخبگان دانشگاهی این استان و ارائه راهکار‌های پیشگیری از وقوع جرایم و دعاوی حقوقی پر تکرار ضرورت دارد. خبرگزاری میزان - عباسی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: سند تحول قضایی در سال ۹۹ ابلاغ شده است که دارای ۷ ماموریت بوده و مبنای عمل دادگستری‌ها تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموریت پنجم سند تحول قضایی مربوط به پیشگیری از وقوع جرایم و دعاوی است و متولی آن معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بوده، بر این اساس از دادگستری‌های استان آذربایجان غربی خواسته شده است تا با تشکیل کمیته تخصصی با حضور قضات مجرب و نخبگان دانشگاهی جرایم و دعاوی پر تکرار و اولویت دار هر استان را احصا و راهکار‌های پیشگیری از وقوع این جرایم و دعاوی را به معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه منعکس کنند، تا این راهکار‌ها جمع بندی و به راهکار‌های عملی برای پیشگیری از جرایم و دعاوی پرتکرار رسید.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: این جلسه به دستور ریاست دادگستری استان آذربایجان غربی به‌منظور هم‌فکری و هم‌افزایی با قضات مجرب و نخبگان دانشگاهی استان آذربایجان غربی و ارائه راهکار‌های پیشگیری از وقوع جرایم و دعاوی حقوقی پر تکرار تشکیل شده است.
عباسی افزود: امید است با ارائه راهکار‌های پیشگیری مناسب و جمع بندی مطالب و نظرات ارزشمند اعضای این جلسه و انعکاس آن‌ها به معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با همکاری مراکز دانش بنیان و دانشگاهی شاهد کاهش جرایم و دعاوی باشیم.
در ادامه جلسه هر یک از اعضای جلسه به بیان نظرات و راهکار‌های پیشگیری از جرایم و دعاوی پرتکرار استان پرداخته و مقرر شد، این راهکار‌ها به نظر ریاست دادگستری آذربایجان غربی به منظور انعکاس به معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ارائه شود. بیشتر بخوانید: برگزاری ۲۴۸ نشست تخصصی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان   انتهای پیام/ برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم قضات دادگستری آسیب شناسی آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم قضات دادگستری آسیب شناسی آذربایجان غربی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه راهکار های پیشگیری از وقوع استان آذربایجان غربی نخبگان دانشگاهی جرایم و دعاوی راهکار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی