Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در شهر قدس، سراسر ملت فلسطین را به حضور گسترده در مسجد مبارک الاقصی به منظور دفاع از آن در برابر تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست همزمان با اعیاد یهودی فراخواند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد حماده امروز یکشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی کاملا برنامه‌ریزی شده و تحت حمایت پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماده از ملت فلسطین خواست ایام عید یهودیان را در صورت هرگونه تعرض به مسجد الاقصی به ایام خشم تبدیل کنند.

وی گفت که ساکنان قدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 باید به طور گسترده در مسجد الاقصی حاضر شوند و در داخل آن اعتکاف کنند تا دشمن صهیونیستی بداند که این مسجد تنها نیست و دلاورمردانی هستند که از آن دفاع می‌کنند.

حماده همچنین تاکید کرد که مقاومت هرگز اجازه تعدی به قدس و مسجد الاقصی را نخواهد داد و آماده مقابله با هرگونه تجاوز اشغالگران و دفاع از مسجد مبارک الاقصی و ساکنان قدس است.

 شهرک‌نشینان صهیونیست امروز صبح تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تعرض کردند. 

مشارکت 45 هزار نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی/ درگیری در نابلسیورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/ درگیری گسترده میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

 

120 نهاد بین‌المللی خواستار ممنوعیت فروش سلاح به "اسرائیل" شدند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، 120 نهاد بین‌المللی در آمریکا، اروپا، فلسطین و دیگر کشورها در پیامی به کشورهای عضو پیمان تجارت اسلحه نسبت به پیامدهای قانونی هرگونه صادرات اسلحه به رژیم صهیونیستی یا واردات سلاح از این رژیم به اعتبار اینکه شریک جنایات آن علیه غیرنظامیان فلسطینی خواهند بود، هشدار دادند.

این نهادها از تمامی سازمان‌های بین‌المللی درخواست کرده‌اند که فروش سلاح به رژیم صهیونیستی را ممنوع اعلام کنند.

در این پیام آمده است که ما در ائتلاف جهانی رهبران جامعه مدنی، محافل آکادمیک، هنری، رسانه‌ای، سیاسی و دینی در سرتاسر جهان از کشورهای عضو معاهده تجارت تسلیحات ATT دعوت می‌کنیم قاطعانه در تلاش برای جلوگیری از بکارگیری سلاح و تجهیزات نظامی توسط رژیم بدنام "اسرائیل" باشند که به وسیله این سلاح‌ها دست به تجاوزات خطرناکی زده و قوانین انسانی و بین‌المللی و حقوق غیرنظامیان فلسطینی را نقض و پایمال می‌کند.

در این پیام همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 در جریان نبرد شمشیر قدس اشاره و تاکید شده که فلسطینیان در جریان تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه مصادره اراضی خود هدف گلوله‌های جنگی، ساچمه‌ای و گاز اشک‌آور و نارنجک‌های صوتی قرار گرفتند.

این پیام می‌افزاید که رژیم صهیونیستی طی 11 روز جنگ در غزه، 248 فلسطینی از جمله 66 کودک را به شهادت رساند و هزاران نفر دیگر را هم زخمی کرد و پیامدهای ویرانگر این جنگ بر بیمارستان‌ها، مدارس، امنیت غذایی و بخش‌های آب و برق غزه همچنان پابرجاست.

رژیم صهیونیستی درصدد تعویق تخلیه خان احمر

یک منبع عبری زبان اعلام کرد که اسرائیل قصد دارد از دادگاه عالی این رژیم بخواهد تخلیه روستای فلسطینی خان احمر در قدس اشغالی را 6 ماه دیگر به تعویق بیندازد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که یائیر لاپید وزیر خارجه این رژیم گفته موضوع تخلیه خان احمر سال‌هاست که یکی از برنامه‌های دولت‌های اسرائیل است و دادگاه عالی اسرائیل هم سال 2018 حکم به تخلیه و تخریب این روستا داد.

لاپید تاکید کرد که با این حال، به علت برخی مسائل سیاسی، دولت‌های پیشین حکم تخلیه این روستا را اجرا نکردند.

وی گفت که تخلیه روستای خان احمر عواقب و پیامدهای زیادی برای اسرائیل خواهد داشت و این رژیم را هم در برابر محافل سیاسی داخلی و هم محافل بین‌المللی با چالش‌هایی جدی مواجه خواهد کرد.

نهادهای بین‌المللی بارها نسبت به تخریب این روستا هشدار داده‌اند.

فلسطینیان نیز بارها هشدار داده‌اند که رژیم صهیونیستی قصد دارد اراضی این منطقه را مصادره کرده و در آن به شهرک‌سازی برای صهیونیست‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شهرک نشینان مسجد الاقصی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم