Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:48:46 GMT

صدری: استعفایی از سمیعی به دست ما نرسیده است

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۸۸۹۷

صدری: استعفایی از سمیعی به دست ما نرسیده است

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استعفایی از مدیرعامل باشگاه به دست ما نرسیده است.

به گزارش مشرق، مجید صدری درباره مباحث مطرح شده درباره استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و سمیعی هم همچنان مشغول فعالیت است.

وی درباره اینکه ظاهرا سمیعی استعفای کتبی خود را به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است، پاسخ داد: خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین چیزی به ما اعلام نشده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ادعای حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه صحبت استعفای مدیرعامل پرسپولیس را شنیده ام اما فعلا تصمیم خاصی گرفته نشده است، توضیح داد: فعلا که سمیعی مشغول فعالیت است. قطعا اگر وی چنین تصمیمی هم داشته باشد، با هیات مدیره و وزیر ورزش هماهنگی‌ لازم را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

استعفای کتبی و شفاهی مدیرعامل پرسپولیس

صدری در پاسخ به اینکه آیا با جدایی جعفر سمیعی در مقطع فعلی از باشگاه پرسپولیس موافق است، گفت: خیر با این موضوع موافق نیستم و همه جوره در خدمت سمیعی هستیم.

وی درباره آخرین وضعیت انتخاب کارگزار باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: مشغول انجام دادن کارهای مزایده هستیم و این کار را جلو ‌می‌بریم. ان‌شاءالله به زودی به نتایج خوبی هم می رسیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  در پاسخ  به این سوال که فرهاد مجیدی مدعی شده یکی از بازیکنان مدنظر وی با مبلغ سه برابری به تیم رقیب پیوسته است، گفت: این صحبت را نشنیدم و نظری هم درباره‌اش ندارم.

صدری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان جدید خود سقف قرارداد در نظر گرفته است، تصریح کرد: هرچه دولت و دستگاه‌های دولتی به ما گفتند انجام می‌دهیم.

وی درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از مطرح شدن بحث استعفای جعفر سمیعی در آستانه دیدار این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، پاسخ داد: باز هم تاکید می‌کنم سمیعی اکنون کارش را انجام می‌دهد. ان شاءالله تیم هم با شرایط خوبی به تاجیکستان می رود و برد بازمی‌گردد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان حمید سجادی سید مجید صدری وزیر ورزش و جوانان استعفا جعفر سمیعی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی

به گزارش "ورزش سه" با اعلام محمدمهدی احمدی با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی مالک پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد سه کرسی از هیئت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود. یک سیت هم در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیئت مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین می‌شود.
در واقع بانک شهر که بیشترین سهام را در بین بانک‌های این کنسرسیوم در اختیار دارد بیشترین نماینده را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و دو بانک دیگر که هر کدام 20 درصد سهام دارند یک کرسی در اختیار می‌گیرند با این تفاوت که انتخاب رئیس هیئت مدیره نیز برعهد بانک‌های تجارت و ملت خواهد بود.
البته این تغییرات از شروع فصل آینده صورت خواهد گرفت و تغییرات هیئت مدیره صددرصدی خواهد بود و چهار عضو فعلی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار خواهند رفت.
در عین حال احتمال دارد به‌زودی کنسرسیوم بانکی مالک سهام عمده باشگاه پرسپولیس یک مدیر یا یک عضو هیئت مدیره به تیم مدیریتی باشگاه اضافه کند.
بعد از استعفای حسین خبیری و حضور او در رأس باشگاه خیبر خرم آباد در حال حاضر ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس زوج بوده و شامل حسین شهریاری، پیمان حدادی، محمد دلبری و سید مجید پوراحمدی است که همین حالا می‌توان یک عضو به این جمع اضافه کرد تا تعدادشان فرد شود.
البته مدیرعامل بانک شهر گفته یک ناظر مالی در کنار درویش قرار خواهد گرفت که این ناظر مالی عضو هیئت مدیره هم خواهد بود و بدین ترتیب به زودی اولین نماینده کنسرسیوم بانکی وارد هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی