Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@01:08:19 GMT

منصوریان به آبادان رفت

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۹۲۸۵

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جهت انتخاب سرمربی مذاکرات جدی را با علیرضا منصوریان دنبال می‌کند.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ بیستم با هدایت سیروس پورموسوی با ۳۷ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفت. بعد از پایان لیگ بیستم تغییرات مدیریتی زیادی در صنعت نفت شکل گرفت. در این شرایط طبیعی بود که برای انتخاب سرمربی و شروع تمرینات برای فصل بیست و یکم کمی زمان‌بر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا آبادانی‌ها برای هدایت صنعت نفت با پورموسوی مذاکره کردند؛ اما شرایط طوری بود که مدیران صنعت نفت برای ادامه همکاری با پورموسوی تماس نگرفتند. با این تفاسیر صنعت نفت به علیرضا منصوریان پیشنهاد همکاری داده است. سرمربی اسبق آلومینیوم اراک از شب گذشته در آبادان حضور دارد و از امروز مشغول مذاکرات نهایی است. اگر چه هنوز توافق نهایی حاصل نشده؛ اما احتمال عقد قرارداد با وی بالا است. بررسی‌ها حاکی از آن است که تا ساعات پایانی امشب نتیجه این مذاکرات اعلام خواهد شد.

منصوریان در فصل‌های اخیر هدایت استقلال، ذوب‌آهن، تراکتور و آلومینیوم اراک را به عهده داشته است. اوضاع مالی این تیم‌ها نسبتاً خوب بوده است و به راحتی بازیکنان مدنظر خود را جذب می‌کردند. حال پرسش اینجاست با توجه به شرایط مالی صنعت نفت آبادان، منصوریان چگونه قصد دارد هدایت آن را بپذیرد؟ آیا سرمربی سابق آلومینیوم اراک با شرایط  آبادانی‌ها کنار خواهد آمد؟

بیشتر بخوانید: اعلام آرای کمیته انضباطی؛ نفتی‌ها جریمه شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • مدارس اروند مجازی شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد