Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در آیین برگزاری رزمایش ملی شمیم حسینی و مهر تحصیلی در محل امامزاده حلیمه و حکمیه خاتون شهرکرد گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات و اعتبارات اوقاف و امور خیریه استان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی در استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این مدت نزدیک به ۲۰۰ هزار پُرس غذای گرم، ۶۰۰ هزار ماسک و پنج هزار گِان در استان از محل موقوفات و کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع شد.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح‌های توسعه‌ای در موقوفات چهارمحال و بختیاری

امیری اضافه کرد: این کمک‌ها از محل درآمد موقوفات استان و سایر استان‌ها، کمک خیرین و اعتبارات سازمان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید ادامه داد: به منظور حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و بی‌سرپرست، ۶۵۰ بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان تهیه شده است و پیش‌بینی می‌شود تا آغاز سال تحصیلی تعداد این بسته‌ها افزایش پیدا کند.

امیری گفت: ۱۵۰ بسته تحصیلی از محل درآمد موقوفات و مابقی از محل کمک خیران و اعتبارات سازمان تهیه شده است.

او افزود: در سال تحصیلی گذشته همزمان با همایش مهر تحصیلی هزار و ۶۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه بسته معیشتی محل درآمد موقوفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی از امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری