Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مصاحبه با خبرنگار  گفت: دیروز ۲۷۷ مورد جدید مثبت در جنوب غرب خوزستان ثبت شد که از این تعداد ۱۲۴ نفر مربوط به آبادان و ۹۴ نفر از خرمشهر بودند و  از  شادگان نیز ۵۹ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است که روز گذشته این رقم ۹۰ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچین از فوت چهار نفر در پی ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و افزود: از کرونا جان باختند دیروز ۲ نفر از آبادان و یک نفر در خرمشهر و یک نفر از شادگان بودند.

 سلمان زاده درباره روند درمان مبتلایان جدید نیز توضیح داد: از  ۲۷۷ موارد جدید ابتلا به بیماری کرونا ۲۱۰ نفر به صورت سرپایی  خدمات درمانی دریافت کردند که  شمار آن‌ها در آبادان ۸۹ نفر، در خرمشهر ۶۲ نفر و در شادگان ۵۹ نفر بود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به وضعیت بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۹۷ نفر بستری و ۹۴ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند که مجموع موارد مثبت بستری در بیمارستان‌ها در حال حاضر  ۴۵۶ نفر است.

سلمن زاده در گفته‌های  تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان ابتدای اپیدمی تا کنون را  ۲۶۸ هزار و ۹۹۲ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۶ هزار و  ۶۷۵ نفر بستری و ۱۳ هزار و  ۴۵۱ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال