Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بهتاش خانی آباد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حادثه خبر نمی‌دهد و هر لحظه ممکن است با زلزله، تصادف، سقوط هواپیما، انفجار ،آتش سوزی گسترده یا هر نوع حادثه دیگری روبرو شویم و عده‌ای جان خود را از دست دهند بنابراین باید آمادگی مواجهه با این حوادث را داشته باشیم.

وی افزود: یکی از شیوه‌های ایجاد این آمادگی، وجود سوله بحران است که می‌توان اجساد را به آنجا منتقل کرد و بررسی های پزشکی قانونی لازم بر روی آنان را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر خانی‌آباد اضافه کرد: در حادثه اخیر که برای مینی‌بوس رخ داد و متاسفانه موجب مرگ ۱۶ نفر از هموطنان شد، با توجه به اینکه قربانیان بومی استان بودند، مشکل زیادی در نگهداری و بررسی اجساد وجود نداشت اما اگر این حادثه برای یک اتوبوس با تعداد مسافر بیشتر و با مسافرانی غیر بومی در استان رخ می‌داد با مشکلات بسیار جدی مواجه می‌شدیم.

وی ادامه داد: در جنب ساختمان جدید پزشکی قانونی واقع در شهرک بهاران یک زمین خالی وجود دارد که شرایط بسیار مناسبی برای ساخت و ایجاد سوله بحران را دارد.

دکتر خانی‌آباد یادآور شد: از حدود ۲ سال پیش پیگیری و نامه نگاری های متعددی با استانداری، استاندار و سایر مراجع ذیصلاح برای راه‌اندازی این سوله بحران صورت گرفت اما تاکنون بی نتیجه مانده است و امیدواریم در دولت جدید شرایط لازم برای راه‌اندازی این سوله بحران فراهم شود.

۱۱ شهریور یک مینی‌بوس در محور سروآباد - کامیاران به دلیل نقص فنی و بی احتیاطی راننده به داخل دره سقوط کرده و ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها دادگستری کل استان کردستان کردستان سروآباد سنندج سازمان پزشکی قانونی کشور کامیاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کل استان کردستان کردستان سروآباد دادگستری کل استان کردستان کردستان سروآباد سنندج سازمان پزشکی قانونی کشور کامیاران سوله بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌ها و نیروی انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، شامگاه دوشنبه _دهم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سرمایه‌ای است که به صورت گسترده در حال فعالیت بوده و کارکنان دلسوز و مجربی دارد.

وی بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌های این سازمان در استان تاکید کرد و افزود: نگهداری از آن توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر افراد ماهر در این حرفه در حال بازنشستگی هستند بنابراین ضروری است برای استخدام افراد جدید تدبیری شود چرا که نیروی انسانی کافی در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه فنی و حرفه استان خواستار حمایت مسئولان و رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی آن شد.

وی با اشاره به اینکه در کردستان مشکلات زیادی در خصوص بیکاری وجود دارد، تصریح کرد: تمرکز دشمن همواره بر استان‌های مانند کردستان و سیستان و بلوچستان است و می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به این استان‌ها شود تا شاهد به ثمر نشستن زحمات دولت نیز باشیم.

کد خبر 749190

دیگر خبرها

  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی