Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:53:27 GMT

خامس و دریافت یک پیشنهاد عجیب از ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۹۸۹۳

خامس و دریافت یک پیشنهاد عجیب از ترکیه

خامس رودریگز از باشاک شهیر ترکیه تیم نوزدهم سوپرلیگ ترکیه پیشنهادی رسمی دریافت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات تابستانی به اتمام رسید در حالی که خامس رودریگز نتوانست تیمی برای خود پیدا کندو ستاره کلمبیایی اورتون مورد علاقه رافا بنیتس قرار ندارد و پس از جدایی کارلو آنچلوتی از تافی ها، خامس بزرگترین پشتیبان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همواره گفته است که تنها دلیل انتخاب اورتون حضور کارلتو بود.

 

 

 

 

هفته گذشته شایعاتی شنیده شد مبنی بر اینکه پورتو قصد دارد خامس را جذب کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد اما ستاره کلمبیایی دیروز پیشنهاد جدیدی دریافت کرد.

استانبول باشاک شهیر قهرمان دو فصل پیش فوتبال ترکیه که فصل جاری را بد شروع کرده و با سه شکست در رده ماقبل آخر جدول سوپرلیگ ترکیه قرار دارد، به خامس پیشنهادی رسمی داده است.

آاس نوشته است که با وجود دریافت پیشنهاد رسمی اما خامس آن را رد خواهد کرد و به احتمال فراوان حداقل تا ژانویه در اورتون خواهد ماند. باشتک شهیر وضعیت خوبی در فصل جاری ندارد و خامس ترجیح می دهد اگر قرار به انتخاب فوتبال ترکیه باشد، راهی یکی از تیم های فنرباغچه، گالاتاسرای یا بشیکتاش شود.

 

 

 

 

خامس رودریگز اورتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خامس رودریگز اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد

تافی‌ها بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس حضور داشته‌اند. 

طرفداری | تافی‌ها با شایستگی در لیگ برتر ماندگار شدند. 

اورتون با پیروزی 1-0 خانگی مقابل برنتفورد، به طور قطع در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت. تیم تحت هدایت شان دایچ پس از پیروزی حیاتی مقابل ناتینگهام فارست، در دربی مرسی‌ساید به برتری دست یافت. تافی‌ها طی 3 بازی اخیر در کنار 9 امتیاز، سه کلین‌شت به ثبت رساندند. سال آینده هفتاد و یکمین فصل متوالی اورتون در سطح اول فوتبال انگلیس خواهد بود. آن‌ها با 122 فصل بیش از هر تیم دیگری در سطح اول فوتبال انگلیس به میدان رفته‌اند. اورتون فصل آینده برای آخرین بار در ورزشگاه گودیسون پارک حاضر خواهد بود و از فصل 26-2025 راهی استادیوم جدید می‌شوند. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند