Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:21:39 GMT

اقشار آسیب پذیر البرز خانه دار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۰۰۲۹

اقشار آسیب پذیر البرز خانه دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رسولی زاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز با اشاره به این که امسال ۹۰۰ سهمیه برای خانه های روستایی و اقشار آسیب پذیر در نظر گرفته شده است، گفت: بر اساس آخرین مصوبات هیأت دولت مبلغ یکصد میلیون تومان به صورت تسهیلات کم بهره در اختیار روستاییان قرار می گیرد که بازپرداخت آن در یک دوره بیست ساله است که ۳ سال اول دوره تنفس این تسهیلات است و بعد از آن، اقساط طی هفده سال پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این ۹۰۰ سهمیه به صورت ویژه ۳۰۰ سهمیه واحد مسکونی برای اقشار آسیب پذیر البرز در نظر گرفته شده که به جز تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی که پرداخت می‌شود مبلغ ۳۰ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض داده می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز در خصوص اجرای طرح‌های هادی در سال جاری نیز گفت: در سال جاری طرح های های عمرانی در ۳۲ روستا با هزینه ای بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی انجام شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی البرز مسکن کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

رم به دنبال حفظ سردار آزمون است.

سردار آزمون مهاجم ایرانی آاس رم که ماه های پایانی قرارداد قرضی خود در این باشگاه را سپری می کند، ممکن است در ترکیب تیم دنیله ده روسی ماندنی شود. رم در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، شانس بیشتری برای حفظ مهاجم ایرانی خواهد داشت.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ دنیله ده روسی و‌ باشگاه رم از نگرش حرفه ای و بدون حاشیه سردار آزمون در تمرینات رم کاملاً راضی هستند. او اکنون نقش مهمی در رختکن رم دارد و ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده است. رمی ها در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می توانند قرارداد سردار آزمون را بدون محدودیت دائمی کنند. رم بند خرید ۱۲ میلیون یورویی این مهاجم ۲۹ ساله را در اختیار دارد اما آنها برای گرفتن تخفیف با لورکوزن مذاکره خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد